biobooking.dk burde hedde nobooking.dk....~
Fra : Taba

Dato : 02-12-03 15:53

Er jeg den eneste der konsekvent får en besked på biobooking.dk om at "der
er for mange brugere på vores [yderst ringe] bestillingssystem" [der
åbenbart kører på en Commodore 64]?

Prøvede i går ml. kl 18 og 24 men ingen held, også stod jeg op i morges kl
var 7 og jeg fik den samme besked, det passer da ikke at der også kl 7 om
morgenen på en grå tirsdag er så mange brugere på den hjemmeside, at den
ikke kan klare én enkelt brugere mere......!

Eller er jeg HELT gal på den?

/Taba, der gerne ville bestille via cinemaxx men har 2 fribilletter der skal
bruges i BioCity

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-12-03 15:53

Taba wrote:

> Er jeg den eneste der konsekvent får en besked på biobooking.dk om at "der
> er for mange brugere på vores [yderst ringe] bestillingssystem" [der
> åbenbart kører på en Commodore 64]?

Nej, jeg får samme besked. Jeg undrede mig især over det med Commodore 64.

/David

Fra : Taba

Dato : 02-12-03 15:59

> Nej, jeg får samme besked. Jeg undrede mig især over det med Commodore 64.

Godt jeg ikke er den eneste.... Mailer dem og spørger hvad der sker, kan
ikke passe at det kan virke så godt hos cinemaxx men ikke hos dem....
Så er det da ringe at man også skal betale 5 kr. i gebyr for så mangelfuld
en service/selvbetjening IMO

/Taba

Fra : Sparre

Dato : 02-12-03 16:01

> Eller er jeg HELT gal på den?

Der var ufattelig meget traffik på net bestillingsstederne igår mandag, kan
vaære at Nordisk Film's system stadig ikke er kommet oven på, e-billet's
sytstem er fint tilgængeligt igen, men har også på fornemmelsen at det er et
støøre og måske mere driftsikkert system, de betjener flere end Nordisk
Film's system må man gå ud fra jo...

--
Sparre

Fra : PerX ...

Dato : 02-12-03 17:50

In article <bqi8t4$222b2u$1@ID-201667.news.uni-berlin.de>, no@hotmail.com
says...
> [...]
> morgenen på en grå tirsdag er så mange brugere på den hjemmeside, at den
> ikke kan klare én enkelt brugere mere......!

De er jo fordi du opfører dig som alle de andre. Dvs stå op samtidig og
prøver igen fordi de ikke kunne komme igennem tidligere :)

Der var intet problem kl 3 om natten *G*

Fra : Joachim Lykke Anders~

Dato : 11-12-03 02:16

> Er jeg den eneste der konsekvent får en besked på biobooking.dk om at "der
> er for mange brugere på vores [yderst ringe] bestillingssystem" [der
> åbenbart kører på en Commodore 64]?

Næh da, i forbindelse med billetbestilling til ringenes herre havde jeg det
problem.

Nu rapporterer jeg blot data, men situationen kunne tilsyneladende
imødekommes ved at højreklikke på det tidspunkt man ønsker at booke, vælge
egenskaber og kopiere adresse(url) feltet til browserens adresse felt. Vi
kunne konsekvent ikke komme igennem og fik ovenstående fejl hele tiden, men
når vi anvendte den hermed beskrevede metode kom vi igennem hver gang uden
undtagelse. Hvordan det hænger sammen vil jeg ikke spekulere i :)

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen