Ken Park
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 01-12-03 22:36

Så fik jeg set Ken Park.

På den ene side væmmes jeg over de scener hvor jeg tager mig selv i at kigge
væk, men som helhed er der et eller andet ved den film, der siger mig at den
er andet end blot en smagløs provokation.

Måske er grunden at den tager fat i det -til tider- syge samfund vi lever i,
og går hele vejen i skildringen af det. Dette er man jo langt fra vant til
at se.

Hvad syntes du?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-12-03 23:01

> [...]
den
> er andet end blot en smagløs provokation.

Jeg har ikke set filmen, men kun læst anmeldelserne på IMDB, og får ikke
umiddelbart indtryk af, at det er en seværdig film.

Hvad er der så fantastisk ved filmen?

> Hvad syntes du?

At du skulle starte med at fortælle hvad filmens koncept er - og hvorfor det
er interessant (for dig / for andre).

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 02-12-03 00:21

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke set filmen, men kun læst anmeldelserne på IMDB, og får ikke
> umiddelbart indtryk af, at det er en seværdig film.

Jeg siger ikke at jeg syntes den er fantastisk. Jeg siger bare at jeg syntes
den er mere end en provokation.

> At du skulle starte med at fortælle hvad filmens koncept er - og hvorfor
det
> er interessant (for dig / for andre).

Du kender udemærket filmens koncept. Du har jo selv læst om den.

Desuden kan jeg ikke forstå du svarer, når du nu ikke har set den.

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-12-03 22:20

> Jeg siger ikke at jeg syntes den er fantastisk. Jeg siger bare at jeg
syntes
> den er mere end en provokation.

Og hvis du nu fortalte hvorfor du mener dette, så kunne du måske få lidt
respons.

> Du kender udemærket filmens koncept. Du har jo selv læst om den.

Det blev jeg jo nødt til, for at få noget som helst ud af dit indlæg.

> Desuden kan jeg ikke forstå du svarer, når du nu ikke har set den.

Det kunne jo være, at jeg ville være interesseret i at se den, hvis du gad
svare på mine spørgsmål. Men det lader tilsyneladende ikke til at være
tilfældet.