TV program om lystsejlads
Fra : Finn

Dato : 03-12-03 19:47

Hej Gruppe,

Da lystsejlads åbenbart er et totalt ukendt begreb for de Danske TV
stationer, vil jeg gerne henlede opmærksomheden på, at der på NRK hver
Onsdag kører et program kl. 19.55 der hedder Lystbådeliv. De nordmænd de kan
!

Vi skrives ved - jeg må hen og tænde fjerneren !

Mvh.
Finn
Pd26

Fra : Dieter Hahn

Dato : 04-12-03 12:19

Tyskerne kan også lidt.....

http://www.segel-tv.de/

D.H.

Fra : Tage Danielsen

Dato : 04-12-03 18:12

> Tyskerne kan også lidt.....
> http://www.segel-tv.de/

Tak for det link, det ser da spændende ud, der er jo flere interessante
udsendelser for vi sejlerfolk.

Håber også snart vi får de nye udsendelser med "Bersærk" til Arktis at se
her i Danmark. De har været vist på Norsk TV, men desværre fik jeg kun set
lidt af den første udsendelse. Dog lagde jeg mærke til i de afsluttende
rulletekster at DR var medproducent så det er vel kun et spørgsmål om tid
inden de sendes her hjemme.

T Danielsen

Fra : Martin Kirk

Dato : 04-12-03 20:41

Hej Gruppe
vi har lige haft en udsendels der omhandlet både
køb eller solgt
http://www.dr.dk/koebtellersolgt/?dr_sider=true
det er som altid ved de programmer det er ikke sikkert man er enig med de
personer der er med i programmet i deres valg
--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.

Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen