Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 100-300/4 IF HSM APO
Fra : Claus Stensgaard

Dato : 03-12-03 22:16

Er der nogen der har erfaringer med denne bamse ?

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 04-12-03 16:43

Claus Stensgaard <kamisu@hotmail.com> skrev:
>Er der nogen der har erfaringer med denne bamse ?

Hej Claus

Erfaring har jeg ikke, men jeg har læst en masse tyske fotoblade,
og deres tests rammer som regel meget godt.

I følge disse test (jeg regner med, at det er det objektiv, der
for tiden sælges for omkring 1200 Euro via internet) er det et
godt objektiv både optisk og mekanisk.

Jeg har selv særdeles gode erfaringer med Sigmas EX-serie, og jeg
er selv interesseret i at købe enten sådan et eller Sigmas 70-200
f:2.8 HSM - bare ikke lige nu.

mvh Carsten

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-12-03 20:30

Den kan købes hos www.technikdirekt.de for 919euro.
Review her
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=103&sort=7&thecat=29

Jeg har erfaring med Sigma 15-30mm EX IF og Sigma 50mm Macro begge er gode
linser og på tænker at købe netop den nævnte 100-300mm linse, da reviews er
gode og har gode erfaringer med Sigma linser på min 10D.

Mvh, Hans

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 06-12-03 19:58

Jeg har købt objektivet hos ACfoto og fik en fornuftig pris - men for pokker
et cirkular polfilter koster næsten 1200,- til sådan en fætter.

Nå men jeg glæder mig nu til mandag-tirsdag, der skulle "hun" kommer

Tak for svar Hans

VH
Claus

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-12-03 01:20

Jamen held og lykke med det. Se iøvrigt min tidligere posting om Sigma macro
linsen.
Mvh, Hans

Fra : CP

Dato : 05-12-03 01:15

Her er en stribe links til tyske fotoforretninger. Jeg har selv til fuld
tilfredshed handlet ved personligt fremmøde hos Brenner Foto og hos
Ravensburger Fotoversand, men aldrig pr. internet eller postordre.

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de