Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køber I kameraer i Tyskland, og hvor
Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-12-03 21:52

Hej

Køber nogen af i andre kameraer og tilbehør i Tyskland, og hvor, gerne via
nettet.?
Er der penge at spare?
Hvad med England?
I USA er der en del at spare, men jeg tør ikke rigtigt (told og garanti)

Mvh
Jan

Der er på udkig efter et billigt Canon EOS 300D

Fra : Morten Bested

Dato : 03-12-03 21:56

Du kan finde et tysk pris-index på www.preissuchmaschine.de (og evt.
www.resellerratings.com for at tjekke om forhandleren er god nok). Der er
ca. 1000 kr at spare ved at købe det i Tyskland.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-12-03 22:15

"Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.resellerratings.com for at tjekke om forhandleren er god nok). Der er
> ca. 1000 kr at spare ved at købe det i Tyskland.
tak for linket

men www.preissuchmaschine.de er nede for tiden, er der andre?

Jan

Fra : Morten Bested

Dato : 03-12-03 22:18

> "Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> [...]

så lidt - men linket virker fint her.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-12-03 22:26

> "Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse

> så lidt - men linket virker fint her.

Funny
Jeg kommer herhen
http://www.denic.de/de/transit-info.html

Jan

Fra : Tom

Dato : 03-12-03 22:25

> Køber nogen af i andre kameraer og tilbehør i Tyskland, og hvor, gerne via
> nettet.?
> Er der penge at spare?
> Hvad med England?

jeg køber både i england og tyskland samt usa. Har sparet mellem 20 og 70%
på de nye og brugte ting jeg har købt.
www.ebay.com www.ebay.de er din ven.

--
Tom

Fra : Richard

Dato : 03-12-03 22:51

Jan Nielsen wrote:

> Køber nogen af i andre kameraer og tilbehør i Tyskland, og hvor, gerne via
> nettet.?
> Er der penge at spare?

Se fx kelkoo.de eller ebay.de - betailing i D kan dog være dyr og
besværlig, da mange ikke tager kreditkort eller paypal på ebay.de).

> Hvad med England?

Ofte billigere på fotoudstyr end i D; især småelektronik der kan flyves
ind fra Fjernøsten. Se fx ebay.co.uk. Porto er også generelt billigere
fra UK.

> I USA er der en del at spare, men jeg tør ikke rigtigt (told og garanti)

Netop

> Der er på udkig efter et billigt Canon EOS 300D

Jamen så har du jo noget at teste ovenstående postulat med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jakob

Dato : 03-12-03 23:17

En anden søgemaskine er www.gunstiger.de

MVH

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-12-03 20:31

Har købt hos www.technikdirekt.de og har gode erfaringer.
Der er penge at spare og det fungerer godt.
Mvh, Hans