Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Striber på billed og søger
Fra : Stefan

Dato : 02-12-03 21:13

Hej
Er her nogen som kan forklarer hvad der er galt ved mit digitalcam, når den
laver sådan nogle striber som kan ses på :::::::dk.binaer (striber) har
lige købt det, striberne kan ses både på LC skærmen men også på billedet som
bliver taget....

MVH
Stefan

Fra : Esben Witzel

Dato : 02-12-03 23:15

Hej....

Sikke noget shit... jeg går ud fra det er alle billeder!!..... Så tag du dit
kamera og garanti og far hen og bed om et nyt eller få pengene retur, det er
da givetvis defekt.!

Hvis du ikke har garanti.... så må du nok kikke efter et nyt.

/Esben

Fra : Stefan

Dato : 02-12-03 23:32

Hej Esben
Det er faktisk kun nogle få gange, det sker, men da det er købt i går, vil
jeg straks bytte det...

MVH
Stefan