Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder og måske gode tips?
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 19:54

Godaften i Gruppen -

Hvis nogen vil kigge lidt billeder, så har jeg endelig taget mig sammen til
lægge lidt ud. http://tvedbakken.dk/galleri/

Ris/Ros og meget gerne tips og tricks modtages meget gerne - så man kan
blive lidt klogere.

mvh

Simon

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-12-03 20:09

der er et par rigtige fine fotos imellem synes....kan godt lide nr 2 med den
flotte himmel og motorvejen...synes dog noget af billedets naturpræg
forsvinder lidt pga vejen og ikke mindst bilerne...kan også lide far
(farfar?) og søn billede selv om det minder mig om en opstilling man
kender?...

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 23:27

> [...]
> flotte himmel og motorvejen...synes dog noget af billedets naturpræg
> forsvinder lidt pga vejen og ikke mindst bilerne

Njea, men det er også lidt snyd - eneste grund til den lidt dramatiske
himmel er en blå stribe øverst i foruden - derfor lidt svært at få mindre
med at vejen

Fra : Steen Lund Hansen

Dato : 02-12-03 20:40

Har kigget lidt på dine billeder og valgt et par stykker ud:

ferie2.htm: Horisonten er skæv og skal rettes op i et billedbehandlings
program. Ellers ok billede.

ferie4.htm: Du skulle nok have været tættere på kvindens ansigt og
rettet billedet lidt op. Ved hun overhovedet at du fotograferede hende
eller trykkede du bare af mens hun gik forbi?

ferie6.htm: Et rigtigt godt billede. Mit første indtryk var at den lilla
skulderstrop i venstre side skulle væk. Men ved eftertanke synes jeg
faktisk at den giver lidt medspil til hendes læbestift i samme farve.

jm.htm: Kunne have været et godt billede (for forældrene i det mindste),
men du har stillet skarpt på albuen istedet for ansigtet.

Håber du kan bruge kritiken til noget.

-Steen Lund Hansen, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 23:24

> ferie4.htm: Du skulle nok have været tættere på kvindens ansigt og
> rettet billedet lidt op. Ved hun overhovedet at du fotograferede hende
> eller trykkede du bare af mens hun gik forbi?

Laveste brænde, sikre mig at blitzen var slået fra og ellers knipse løs fra
hoften, - men ja, jeg ville have været gladere hvis ansigtet var tættere på,
men det vinder meget ved fuld opløsning....

> ferie6.htm: Et rigtigt godt billede. Mit første indtryk var at den lilla
> skulderstrop i venstre side skulle væk. Men ved eftertanke synes jeg
> faktisk at den giver lidt medspil til hendes læbestift i samme farve.

ok, hmm, kunne vel beskære og se hvordan det fungere med og uden...

> jm.htm: Kunne have været et godt billede (for forældrene i det mindste),
> men du har stillet skarpt på albuen istedet for ansigtet.

JA ved det.. ØV!

> Håber du kan bruge kritiken til noget.

jeps, supert...