Hej til alle
Fra : Hotshot

Dato : 17-04-01 18:09

SGlsc2VyIGxpZ2UgcOUsIGhhciBudSBldCBzdHlra2UgdGlkLCBmdWxkdCBsaWR0IGdydXBwZW4s
IHPl5eUgdmlsbGUgbGlnZSBoaWxzZSBw5S4NCiJ1bmciIGZ5ciBw5SAyOSDlciwgbGV2ZXIgaSBm
b3Job2xkICg4IOVyKSB0aWwgcGlnZS4NCg0KSGlsc2VuIERlbm5pcyANCg==

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-04-01 23:45

"Hotshot" skrev

Hej Dennis og velkommen til gruppen.

Jeg ville lige ønske dig velkommen og fortælle dig at din Out-
look Express er sat forkert op. Se her hvordan du kan rette fej-
len: <URL: http://www.whitehat.dk/oe/tegnsaet.html >

For et flytte eventuel videre debat omkring Outlook Express, sæt-
ter jeg opfølgning til nyhedsgruppen som handler om programmet:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-04-01 09:24

Hotshot wrote:

> Hilser lige på, har nu et stykke tid, fuldt lidt gruppen, sååå ville lige hilse på.
> "ung" fyr på 29 år, lever i forhold (8 år) til pige.

Velkommen til.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : René Hjorth

Dato : 18-04-01 17:19

Tue, 17 Apr 2001 19:08:40 +0200 skrev "Hotshot" <vice@privat.dk>

Hej Hotshot,

>Hilser lige på, har nu et stykke tid, fuldt lidt gruppen, sååå ville lige hilse på.
>"ung" fyr på 29 år, lever i forhold (8 år) til pige.

Velkommen til Dennis - rart med noget nyt "knap så ungt kød" der
kan deltage i vores gode konference.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kirstine

Dato : 18-04-01 20:57

In article <9bht9d$9e6$1@news.inet.tele.dk>, vice@privat.dk says...
> SGlsc2VyIGxpZ2UgcOUsIGhhciBudSBldCBzdHlra2UgdGlkLCBmdWxkdCBsaWR0IGdydXBwZW4s
> IHPl5eUgdmlsbGUgbGlnZSBoaWxzZSBw5S4NCiJ1bmciIGZ5ciBw5SAyOSDlciwgbGV2ZXIgaSBm
> b3Job2xkICg4IOVyKSB0aWwgcGlnZS4NCg0KSGlsc2VuIERlbm5pcyANCg==

Hmmm...er der nogen, der kan forklarer mig, hvorfor indlægget fra Hotshot
ser sådan ud hos mig??

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-04-01 23:55

"Kirstine" skrev

Hej Kirstine

> Hmmm...er der nogen, der kan forklarer mig, hvorfor indlægget
> fra Hotshot ser sådan ud hos mig??

Fordi din newsreader ikke kan finde ud af indlæg, som er kodet
med base64.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Kirstine

Dato : 19-04-01 13:42

In article <9bld15.3vvgbvf.2@mjoelner.aaks.aarhus.dk>, pedervm@gmx.net
says...

> Fordi din newsreader ikke kan finde ud af indlæg, som er kodet
> med base64.

Okay - man lærer så længe man lever takker for svaret...

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : hende.dk

Dato : 18-04-01 22:06

Hotshot <vice@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bht9d$9e6$1@news.inet.tele.dk...
> Hilser lige på, har nu et stykke tid, fuldt lidt gruppen, sååå ville
lige hilse på.
> "ung" fyr på 29 år, lever i forhold (8 år) til pige.
>
> Hilsen Dennis

hOpla... og velkommen til

F.