Hej
Jeg tror det er også er det kamerahuste lever af, altså at folk finder ud af
hvad de skal ha´ , for så at købe det der, det er en kedelig ting, for jeg
kom selv med store forventinger om at få en god service hos dem, men det er
ikke det jeg har oplevet hos dem alle de 2 gange jeg er kommet der, jeg
føler de er arogante og ligeglade med kunder der vil har service eller se
tingene, begge gange jeg har været der er det endt med jeg har købt, både
mit Nikon 5700 (12.ooo dengang) og mit D100 for en måned tid siden hos den
lokale fotohandler i ringsted hvor det måske er lidt dyre, men nogle
hundrede kroner ekstra for god og lokal service er sq da også billigt, jeg
mener står Hr. og Fru hansen og vil ha service skal de gå dertil hvor de
købte tingene og ikke forvente at få det hos en anden! Min mening er klart
at man ikke skal forvente service og kundevenlighed hos Kamerahuste, det er
en "køb og farvel butik"
/Esben Witzel
"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse
news:3fcca320$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Casper H - OldTrafford.dk skrev i et indlæg på usenet:
> > Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den butik?
>
> Jo - jeg har købt Canon G3 og LowePro taske derinde - ingen problemer
>
>
> Billig pris og OK vare med danske manualer.
>
> Servicen kan jeg ikke udtale mig om, da jeg vidste, hvad jeg skulle have
> og fik det - og betalte og gik igen.
>
> Så for mig fungerede det helt fint ;.-)
>
> --
> Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
> Email: jan@NOSPAMjve.dk Web:
www.jve.dk
> Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.
>