Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak EasyShare DX 6490
Fra : //Tormod

Dato : 02-12-03 09:48

Jeg behøver et nytt digital camera med max. pris på 5000.- (Nkr.).
Mit valg er Kodak EasyShare DX 6490.
Har noen her erfaringer med dette camera?
Linker til tester? Er det andre camera jeg også bør se på til denne pris?
PS: Regner med å handle nå i eftermiddag.
Takker for reply!
\\Tormod

Fra : TT

Dato : 04-12-03 15:51

Prøv http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/dx6490.html
Han er ret begejstret for det.
Hvis du kan finde det i en "fysisk" forretning er jeg interesseret i hvor.
Har lige købt HP Photosmart 945. Det er lidt for stort og jeg har problemer
med at få det til at fokusere i halvmørke, så måske er DX6490 et bedre
valg?!