Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Rollei digicam test billeder
Fra : sharky

Dato : 01-12-03 17:01

Hej,

Er der nogle som har lagt nogle billeder ud på en hjemmeside, som er taget
med rollei kameraet fra netto ? eller som evt. kan sende til min email ?

På forhånd tak.

Fra : Stefan

Dato : 01-12-03 23:35

Hej
Har lige smidt et par billeder i dk.binaer, som jeg har taget med den der
Rollei

Hilsen
Stefan

Fra : sharky

Dato : 02-12-03 20:14

> Har lige smidt et par billeder i dk.binaer, som jeg har taget med den der
> Rollei

Har du evt. flere som måske er taget i dagslys eller noget længere væk fra ?

Jeg har købt det Kodak i Føtex, men er lidt i tvivl om kvaliteten, dvs. om
ikke jeg skulle have det 4 mpix i netto i stedet for. Der er det hele jo
også med til, lige pånær mem card.

Fra : Stefan

Dato : 02-12-03 20:37

Hej
Har ikke prøvet det i dagslys endnu, kun i stuen om aftnen, nogle gange er
det kanon, andre gange knap så godt, digitalzoom kan vi godt glemme, kan vi
sikkert også nok ved andrer. Så ved jeg ikke om det er mit cam der er kaput,
men nogle få gange laver den striber,,,du kan se billedet i
dk.binaer........ (striber)

Fra : sharky

Dato : 02-12-03 22:09

> [...]
kaput,
> men nogle få gange laver den striber,,,du kan se billedet i

Ok det ser ikke så rart ud.

Jeg kan lige poste en i dk.binear taget med kodak cx6330 fra føtex

Fra : sharky

Dato : 02-12-03 22:10

sorry, kom til at trykke send.

har vænnet mig til alt + s via icq