3-farvet hankat
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 03-12-03 22:25

Efter snakken i tråden "En kammerat til vores 2årig kat...?" om hvorvidt det
er muligt at en hankat kan være 3-farvet poster jeg denne tråd. Jeg har
taget et billede af 3D, ja det hedder han altså :), og har smidt det i
dk.binaer under navnet 3-farvet hankat.

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-12-03 22:31

On 03/12/03 22:24, in article 3fce5499$0$17595$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
"Brian Axelgaard" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> er muligt at en hankat kan være 3-farvet poster jeg denne tråd. Jeg har
> taget et billede af 3D, ja det hedder han altså :), og har smidt det i

3-farvede hankatte findes. De er sjældne og som regel sterile, men der er
enkelte trefarvede hankatte, der kan fædre killinger...
Billedet er ganske småt, så jeg kunne ikke rigtig se farverne... Har du
mulighed for at loade det op i en lidt større str?
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 03-12-03 22:35

Camilla Baird wrote:

> [...]
> Billedet er ganske småt, så jeg kunne ikke rigtig se farverne... Har
> du mulighed for at loade det op i en lidt større str?

Får lige fat på et rigtigt digi-kamera i morgen. Dette billede er taget med
et webcam :-/

Tak for interessen!

Fra : Birgitte

Dato : 04-12-03 18:48

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Billedet er ganske småt, så jeg kunne ikke rigtig se farverne... Har du
> mulighed for at loade det op i en lidt større str?

Her på denne side http://www.mainecoons-ofcanpaza.de/ er der en mco tortie
hankat og den er fertil.
Han er da blevet far,- endda til nok en tortie dreng
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 03-12-03 22:44

"Brian Axelgaard" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote in

> dk.binaer under navnet 3-farvet hankat.

Gider du i stedet ikke oprette en profil på hjemmesiden (hvis du ikke
allerede har en) og lægge billedet ind i albummet. Der er flere som
ikke kan se dk.binaer nemlig.

Hjemmesiden er:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 04-12-03 12:27

Kate wrote:
> [...]
>
> Gider du i stedet ikke oprette en profil på hjemmesiden (hvis du ikke
> allerede har en) og lægge billedet ind i albummet. Der er flere som

Det kan du lige tro jeg gider... gør det lige nu. Billedet kommer nok først
hen på eftermiddagen.

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-12-03 14:31

"Brian Axelgaard" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du lige tro jeg gider... gør det lige nu. Billedet kommer nok
først
> hen på eftermiddagen.

Hej Brian
Er det dit album, der hedder Gitte Holland?
I så fald kan jeg ikke se det ene af billederne.
Hilsen Vibeke

Fra : anja rasmussen

Dato : 04-12-03 14:54

> [...]
> >
> Hej Brian
> Er det dit album, der hedder Gitte Holland?
> I så fald kan jeg ikke se det ene af billederne.

Hej...
Næh jeg kan heller ikke se det der skulle være det nye
billede......desværre, for man kan ikke rigtig se farverne på det fra
webcam.....jeg har selv en tre-farvet....men en hunkat, og synes det
kunne være spændende at se en han...det har jeg aldrig set da det er
sjældent!!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 04-12-03 16:03

anja rasmussen wrote:

> [...]
> webcam.....jeg har selv en tre-farvet....men en hunkat, og synes det
> kunne være spændende at se en han...det har jeg aldrig set da det er

Jeg har ikke taget billedet endnu... det er det gamle jeg smidt på min
profil, Gitte Holland.

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-12-03 17:25

Her er en tortie fertil tortie hankat, som bliver brugt i avl:
http://w1.428.telia.com/~u42802549/tigressa/ulton.htm

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

On Thu, 4 Dec 2003 16:03:27 +0100, "Brian Axelgaard"

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-12-03 18:32

Så er billedet uploadet.... håber kvaliteten er tilfredsstillende denne gang

Hygge!

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-12-03 18:32

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=652&folde
r=748&limit_start=0&limit_user=15

Der var linket :)

Fra : Ida

Dato : 05-12-03 18:48

--

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=652&folde
> r=748&limit_start=0&limit_user=15
>
> Der var linket :)

Hejsa *S*
Han er ganske bestemt blåcremetortie med hvidt og en nydelig en af slagsen

Jeg har 'selv' lavet en tortie hankat - han ligger på min side under
'tidligere kuld' og hedder Jaws - han er creme bag højre øre og på
bagbenene.

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Kate

Dato : 05-12-03 21:19

> Så er billedet uploadet.... håber kvaliteten er tilfredsstillende
> denne gang

Har ingen anelse om farverne, men sikke en fin dreng han er