Krogfiskeri med kroge.
Fra : Bent Christensen

Dato : 17-04-01 18:07

Hej ole du spørger om hvordan du skal gøre med krogene, for at du kan ro
eller sejle dem ud uden problemer . du agner krogene f.eks . med sandorm,
hvis du har bakken foran dig, begynder du yderst til venstre med første krog
skyder linen med solen rundt på nederste halvdel, næste krog ved sidenaf
første,stadig linen med solen rundt i nederste halvdel,fortsæt til rækken er
fyldt ,derefter drysser du et godt lag tørt sand over kroge og
tjavser,derefter begynder du på 2 række et lille stykke inde ,yderst til
venstre igen ,og sådan fortsætter du til sidste krog, hver gang rækken er
fyldt nyt sand .til sidst sand over det hele knæk og bræk

--

venlig hilsen
Bent Christensen

Fra : Carsten Ågren

Dato : 17-04-01 23:05

"Bent Christensen" <BC-Snaptun@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> venstre igen ,og sådan fortsætter du til sidste krog, hver gang rækken er
> fyldt nyt sand .til sidst sand over det hele knæk og bræk

Undskyld alle sammen - men jeg KAN ikke lade være med at spørge, om man også
skal bruge sand, hvis man ikke bruger sandorm...? Hvis man nu bruger
REGN-orm, hvad skal man så lægge imellem lagene..?

mvh
Carsten

PS - det er meget sympatisk af jer at tilgive mig, for at være useriøs, jeg
skal aldrig gøre det mere...!