Vinter træthed???
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 03-12-03 17:47

Hold op hvor jeg syntes mine misser er trætte konstant.
Især den bette kan sove hele tiden.
Har de det ligesom os mennesker der også bliver ekstra trætte her om
vinteren når der er mørkt og koldt?

Hilsen linda

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 03-12-03 20:54

Hej Linda,

Jeg har oplevet det samme herhjemme. Jeg har to katte (2½ år samt 7 måneder)
og de sover næsten hele 24 timer. Er kun lige oppe for at spise og lægger
sig så til at sove igen. Og de er endda indekatte, så de burde ikke lægge
mærke til at det er blevet koldere.

Men er der nogen, som ved at det er normalt??

Hilsen
Tine

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-12-03 22:41

Tine skrev i en meddelelse...
> [...]
> mærke til at det er blevet koldere.
>
> Men er der nogen, som ved at det er normalt??

Hej Tine

Jeg havde min Freya til dyrlæge for en uge siden fordi det var
vaccinationstid. Jeg udtrykte overfor dyrlægen at jeg var ret så bekymret
for hendes helbred eftersom hun var begyndt at sove op til 20 timer i
døgnet, ofte i mere end 10 timer ad gangen. Dyrlægen undersøgte hende fra
næsetip til halespids og der var intet som helst galt med hende. Hans
forklaring lød at nogle katte jo satte aktivitetsniveauet ned når de blev
ældre, men så kom han jo lige i tanker om at Freya kun er 3 år, så jeg tror
nok at vi kom frem til den konklusion at det var helt normalt og at det nok
havde noget med årstiden at gøre. Det skal lige siges at Gizmo og Devi har
samme aktivitetsniveau som resten af året, eneste forskel er at Gizmo har
genopdaget velsignelsen af sovepladsen foran den varme radiator og varmen
fra mors julesengetæppe.

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Kate

Dato : 03-12-03 21:44

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Hold op hvor jeg syntes mine misser er trætte konstant.

Skal vi bytte?
Kan sige at Mowgli overhovedet ikke er vintertræt. Har her til aften
pisket så meget rundt at jeg opgav at læse teori til Truck-
certifikatet. Alt fløj rundt i stuen når det blev hvirvlet op af
Mowsen. Suk.....

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia J

Dato : 04-12-03 09:50

Mine to hunkatte vil helst ligge og fise den af indendørs hele vinteren, om
sommeren ser jeg dem ikke så meget inde.

:Pia