Kønsmoden hunkat
Fra : Lisbeth Kiel Larsen

Dato : 02-12-03 16:52

Min hunkat er nu næsten 9 måneder - og jeg kan ikke rigtigt forstå, at hun
ikke er blevet kønsmoden endnu - kan det passe?
Engang for ca 1½ måned siden, hvor hun løb ud, havde hende og naboens hankat
ellers gang i den helt store parringsleg - men jeg fik fat på hende i tide.
Jeg kan bare overhovedet ikke se nogle af de normale tegn på løbetid... Er
der virkelig katte, som ikke ændrer deres adfærd specielt meget, når de er i
løb?

Mvh Lisbeth

Fra : Tournesol

Dato : 02-12-03 17:07

hejsa

> [...]
> hende i tide. Jeg kan bare overhovedet ikke se nogle af de normale
> tegn på løbetid... Er der virkelig katte, som ikke ændrer deres

Min hun kat Amerine kan du overhovdet ikke se eller høre når hun er i løb
kun han katten fortæller mig at nu det nu
Min anden kat yellow er også lydløs i løb.

Det er både godt og ondt.

Så det kan sagtens ske din misse pige er den type kat.
Hvis ikke det er meningen hun skal have killinger ville jeg få henne
neutraliseret eller for en kort periode p-piller.

spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-12-03 17:52

In article <3fccb52d$0$9748$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Lisbeth
Kiel Larsen <kielFJERN@DETTEpost.com> wrote:

> Min hunkat er nu næsten 9 måneder - og jeg kan ikke rigtigt forstå, at hun
> ikke er blevet kønsmoden endnu - kan det passe?

Ja jeg har prøvet det samme Siamesere skulle jo ellers være så
fremmelige.. men Donna gik først i løbetid - til gengæld yderst
eftertrykkeligt :-/ - da hun var 10 måneder. Og søster Ditte nåede det
aldrig, de blev begge sat på p-piller efter Donnaens mega-løbetid og så
kastreret som 1 årige...