Vi har født :-)
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-12-03 10:41

Så kom vores første kuld til verden
Kl. 20 minutter over 6 blev jeg vækket af manden, der sagde "jeg tror,
Aurora har født". I baggrunden var der infernalske "mågeskrig". Så jeg fór
op, i et mørkt hus og uden kontaktlinser, det var ikke meget jeg kunne se,
men jeg blev da klar over, at mågeskrigene kom fra en våd tingest der lå på
gulvtæppet i stuen lige ved entredøren. Ved siden af sad Aurora og gloede på
den mærkelige sirene. Jeg fik hurtigt gelejdet hende og killingen ud i
fødekassen (efter at have fumlet linserne på - jeg tabte dem kun 2 gange
*G*) Kort efter blev killing nummer 2 født. Så gik der lang tid, uden at der
skete noget - hun så ikke færdig ud, men jeg kunne heller ikke se veer. Og
så, bedst som jeg sad og iagttog den sidstfødtes moslen omkring, var der
pludselig en ekstra killing. Den virkede mere stille fra starten, men det er
den hurtigt kommet efter.
Det er nu næsten 2 timer siden den sidste blev født, så jeg tror ikke, der
er flere. Aurora har også lagt sig ned på siden med dem, så de kan komme til
at die, så mon ikke jeg kan sige, at resultatet var 3 pæne killinger. Det er
Storebror, rød han med hvide ben og lidt hvidt i hovedet (muligvis
blotched), Søster, sorttortie hun (meget sort, med hvide poter, mave og
hoved, og røde kinder, og også lidt røde striber på lårene), og til sidst
Lillebror, også rød med hvide ben og lidt hvidt på hovedet, muligvis lidt
andre aftegninger. De vejede hhv. 114, 112 og 113 g., så det må da siges at
være både flot og ensartet.

Jeg har lagt et par billeder op her:

Mvh. Else.
--
Gyldenkærnes Norske Skovkatte
Killinger født 2/12

Fra : DK-Pisik

Dato : 02-12-03 10:53

Hej Else

Hjertelig tillykke med den veloverstået fødsel - trods den lidt panikkede
start *GGG*. Men er glad på dine vegne at du fik oplevelsen med og ikk sov
helt fra den. Det var dejligt at se de familie idyl.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 02-12-03 11:16

"DK-Pisik" <TumlingSLET@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> start *GGG*. Men er glad på dine vegne at du fik oplevelsen med og ikk sov
> helt fra den. Det var dejligt at se de familie idyl.

ihh altså tillykke, giv min ynglings norske skovkat et ordenlig knus fra
mig. :)

--

Hilsen

Lene Vang - http://community.webshots.com/user/lene_vang

---

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 02-12-03 11:48

Aij.. tillykke... de ser godt nok dejlige ud.

Fra : Birgitte

Dato : 02-12-03 12:20

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> andre aftegninger. De vejede hhv. 114, 112 og 113 g., så det må da siges

Hej Else
Ihhh hvor ser de skønne ud...
Og missemor ser ud til at nyde hvert et sekund
Jeg glæder mig da til at følge deres udvikling.
Et kæmpestort tillykke med de små.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 02-12-03 12:56

Hej Else

Først stort tillykke med din "bedstemor" titel ), dernæst et stort
tillykke til Aurora og hendes 3 dejlige killinger. De er bare så
bedårende.

Glæder mig til at høre mere om dem de næste mange uger, og husk nu Else,
billeder -billeder, du må ikke snyde os for dem

Stort Potedask fra

Camilla og Peacemaker

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-12-03 12:53

"Camilla Larsen" <katKATTE@BAKKEsparhawk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Glæder mig til at høre mere om dem de næste mange uger, og husk nu Else,
> billeder -billeder, du må ikke snyde os for dem

Et STORT tillykke med de små, de ser dejlige ud. Så får du også liv i huset
til jul, ligesom her, hvor drengene er blevet 2 uger.
Hilsen Vibeke

Fra : Charlotte

Dato : 02-12-03 14:18

Hej Else

Else Gyldenkærne <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev:
>Så kom vores første kuld til verden

Mange, mange gange tillykke...det er bare så vidunderligt med
sådan nogle små nullerikker

Alt godt til de små og håber du nyyyyyyder at gå rundt og kigge på
dem

--
KH
Charlotte

www.skovkatten.dk

Fra : Elwarth

Dato : 02-12-03 15:44

> Så kom vores første kuld til verden

Hej Else
Rigtig hjertelig til lykke med de små mivere
De er godt nok skønne!

Venligst
Dorthe

Fra : zasha

Dato : 02-12-03 22:00

> Så kom vores første kuld til verden
<klip>
> Jeg har lagt et par billeder op her:
>
> Mvh. Else.
> --
> Gyldenkærnes Norske Skovkatte
> Killinger født 2/12
> www.geocities.com/gyldenk

Hej Else :))

Hjertelig tillykke til Aurora (morgenrød) med de tre pragtfulde killinger :)
Det er så dejligt at læse og se billeder fra sådan nogle stunder....det
hiver lidt i æggestokkene....*G*
Heldigvis er Miver neutraliseret, for ellers ville vi have haft et utal af
killinger *smil*
Glæder mig til at se flere billeder fra killingerne efterhånden som de
vokser til....
Mange, mange hilsner fra
--
Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Charlotte

Dato : 02-12-03 22:57

Altså...hej igen Else

> Jeg har lagt et par billeder op her:

Jeg har først set billeder nu. Hvor er de bare cute....og så den ene, der
bare ligger og fla´er helt ud. Hvor er det bare skønt. Glæder mig til at se
mere til dem

--
KH
Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 23:17

Else Gyldenkærne skrev i <news:bqhmhd$3pe$1@sunsite.dk,>:

> Så kom vores første kuld til verden

Tillykke!

> Jeg har lagt et par billeder op her:

De er bare nuttede!

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : AEK

Dato : 02-12-03 23:46

> Jeg har lagt et par billeder op her:

Tillykke, hvor er de lækre)

Hilsen
Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-12-03 23:54

In article <bqhmhd$3pe$1@sunsite.dk>, Else Gyldenkærne
<gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote:

> Jeg har lagt et par billeder op her:

Årh hvor er de søde... og hvor ser mor tilfreds ud på det sidste
billede
Til lykke til både dig og hende

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-12-03 16:22

> Så kom vores første kuld til verden

Hej Else

Tillykke med de små *S*

Nus herfra til alle misserne

Joan

Fra : Denise

Dato : 03-12-03 16:51

Hej Else
Tillykke med de dejlige små. Viste billedet til manden, men ligemeget hjalp
det, suuuuk.

--
Hilsen Denise

"