Løbetid...ny tråd fra "Kat i løbetid - Hun~
Fra : Charlotte

Dato : 01-12-03 19:47

Når nu emnet om løbetid er der...er det så ikke mindre normalt, at katte
kommer i løbetid her i vinterperioden?

Eller er det normalt, når der er tale om katte, der kun er indenfor, så de
ikke mærker, det er vinter????

B.t.w. så har både Luffe og Mercedes nu fået halsbånd .... og det bringer
godt nok én i julestemning, for der er en lille bitte klokke i dem *fnis* -
som flittigt er i brug, fordi de ikke er vant til at have halsbånd på

*Jingle bells, jingle bells...*
--
KH
Charlotte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-12-03 20:47

In article <3fcb8b73$0$95089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Charlotte
<charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote:

> [...]
> godt nok én i julestemning, for der er en lille bitte klokke i dem *fnis* -
> som flittigt er i brug, fordi de ikke er vant til at have halsbånd på

Jeg ved ikke om det er mig, der har for meget fantasi... men jeg ville
altså blive vanvittig af at høre på sådan en bjælde, hver gang jeg
rørte mig.
Og hvis man så havde en kats meget fine hørelse... hjælp!

Det jeg prøver at sige er, at jeg nok ville pille den klokke af..

Fra : Charlotte

Dato : 01-12-03 21:01

Hej Ann

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i

> [...]
> Og hvis man så havde en kats meget fine hørelse... hjælp!
>
> Det jeg prøver at sige er, at jeg nok ville pille den klokke af..

Det er ikke sådan "rigtige" klokker...de siger næsten ingenting, men vi kan
sådan set bare høre, at det er der....
Det er som, når du holder rundt om sådan en juleklokke, der kan sættes på
tøjet - så giver den også bare en stille, næsten uhørlig lyd.

Men jo - hvis det virker til at genere dem med lyden (eller os), bliver de
selvfølgelig pillet af.
--
KH
Charlotte

Fra : Kate

Dato : 01-12-03 22:48

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> Det jeg prøver at sige er, at jeg nok ville pille den klokke af..

Jeps, også jeg. Da Johan og Sofie var udekatte bad jeg altid
dyrhandleren fjerne klokken, ikke fordi jeg ikke kunne, men for at vise
min utilfredshed med at man sætter klokke på den stakkels kat.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 23:04

Hej Kate
"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i
> Jeps, også jeg. Da Johan og Sofie var udekatte bad jeg altid
> dyrhandleren fjerne klokken, ikke fordi jeg ikke kunne, men for at vise
> min utilfredshed med at man sætter klokke på den stakkels kat.

Det tror jeg nu også jeg gør...men nu har de altså kun haft halsbåndet på i
knap et døgn og jeg ville først se, hvordan de overhovedet reagerede på det.
Umiddelbart ser det ikke ud til at genere dem....men mon ikk de ryger, jeg
tror det
--
KH
Charlotte

Fra : Charlotte

Dato : 01-12-03 23:09

*Hmpf*

Retter lige....det er ikke min pc jeg skriver fra....så jeg retter lige *gg*

--
KH
Charlotte