Westi råd om køb
Fra : Hans B

Dato : 01-12-03 15:19

Jeg kigger efter en West Highland White terrier - men har ikke så meget
erfaring med racen. Kan nogen råde? - alt har interesse.

mvh

Hans

Fra : Jæger

Dato : 01-12-03 16:19

Jeg har før fået ørene i maskinen ved at svare på samme spørgsmål. Dyrlæger
over hele landet lever fedt af racen. (Udtalelse fra egen dyrlæge) da de er
fyldt med skavanker og meget andet. Det er den race i % som har flest
dyrlægebesøg, og jeg ved ikke om racen er blevet bedre og alle de dårlige
opdrætter efterhånden er luget væk, men jeg ville betænke mig meget for at
købe en sådan.
Søren

Fra : Heidi

Dato : 02-12-03 07:36

"Hans B" <Baldrian(remove)@get2net.dk> wrote in message news:<S5Iyb.4117$GC6.2399@news.get2net.dk>...
> Jeg kigger efter en West Highland White terrier - men har ikke så meget
> erfaring med racen. Kan nogen råde? - alt har interesse.
>
> mvh
>
> Hans

Hej Hans!!

At købe westie er svært - som du kan læse nedenfor, så har mange
westier betydelige helbredsproblemer - også selvom de fleste
opdrættere aldrig har hørt om problematikken.... Når det er sagt, så
kan jeg fortælle dig, at jeg har to kernesunde westier. De er nu knapt
6 og 8 år. Jeg vil meget gerne hjælpe dig på vej med dit westiekøb.
Skriv til mig privat - så kan du få mit telefonnummer.

Heidi