Montering af Pangea BG
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 03-12-03 20:16

Hej...

Er der nogen der kender en side hvor det ilustreres hvordan en baggrund
monteres med slanger osv bagved....

/Anders

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 03-12-03 20:21

Hej Anders

Du kan kigge forbi mig så kan du se hvordan..

Du har vist mit tlf.nr/icq

Venligst

Lasse
www.cichlids.dk

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 03-12-03 20:47

> Hej Anders

Hej Lasse

> Du kan kigge forbi mig så kan du se hvordan..

Det er iorden.. Vi må finde en dag.... Så kan jeg jo også se dine nye
appelsiner...

> Du har vist mit tlf.nr/icq

Yeps...

PS: Hvis der er nogen der har sider med vejledning er de stadig meget
velkomne...

/Anders

Fra : Søren Poulsen

Dato : 03-12-03 21:42

Nyby har en beskrivelse her:
http://www.nybydiscus.dk/baggrundmontering.htm

--
M.v.h. Søren Overvad Poulsen, Køge
Email: spo@xxxwebspeed.dk

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 04-12-03 18:24

http://www.carstens-dyrehandel.dk/dmimport/rammesider/forretningen.htm

Der kan du også se hvordan det kan gøres. Gør dig selv en tjeneste og køb
sort akvarie silicone!

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 05-12-03 14:39

> Der kan du også se hvordan det kan gøres. Gør dig selv en tjeneste og køb
> sort akvarie silicone!

Hej Jørgen...

Hvorfor Sort? Er klar silikonen ikke pænere...Eller ?

/Anders

Fra : Krogh

Dato : 05-12-03 22:50

"Anders T. Pedersen" <Anders@FLYTMIGteam4.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jørgen...
>
> Hvorfor Sort? Er klar silikonen ikke pænere...Eller ?

Nope, den sorte er mere neutral sammen med baggrunden. Hvorimod den klare,
vil være mere synlig.

Et andet godt råd. Husk at male enderne, selvom du giver det en stribe
silikone. Spejlvirkningen i sideglassene, gør at enden bliver synlig, og det
er rimelig træls at finde ud af bagefter. Hvis du derimod maler dem sorte,
vil de ikke skinde igen. Ifølge pangeas hjemmeside, bør du kunne få deres
maling hvor du køber baggrunden.

mvh
René

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 05-12-03 23:13

nemlig derfor tager man sort silicone og maler siderne sorte...
btw, dine similis har det strålende...

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 06-12-03 11:46

Ok.. Tak for rådet...

Min ender er sorte, så det er perfekt....

Dog har jeg kun klar silikone, og denne weekende er den eneste før jul jeg
har tiden til at monterer sådan en baggrunde, så det bliver den klare der
får jobbet..

/anders