Netspænding i udlandet
Fra : sten bo

Dato : 02-12-03 12:11

Hejsa

Jeg har engang set en liste over netspænding i udlandet - men glemt
hvor -
Er der nogen der har set den

--
mvh sten bo

Fra : sten bo

Dato : 02-12-03 13:17

sten bo wrote:

> Jeg har engang set en liste over netspænding i udlandet - men glemt
> hvor -

er løst http://kropla.com/electric2.htm

Det var nu ikke der, men never mind.

--
mvh sten bo

Fra : phk

Dato : 02-12-03 13:48

"sten bo" <fjernfjernsgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> er løst http://kropla.com/electric2.htm

DK står dér til at have 220V - det er forkert. Ikke det store problem - men
er der så andre lande der er _meget_ forkerte?

--
Per, Esbjerg

Fra : sten bo

Dato : 02-12-03 17:15

phk wrote:

> DK står dér til at have 220V - det er forkert. Ikke det store
problem
> - men er der så andre lande der er _meget_ forkerte?

Ja det bekymrede også mig - tænkte du ikke på at sende en rettelse
der er vist datomærkning og forbehold på siden .Syns det var fint at
man kan se stiktypen - nok for meget, at man også sku ku se stiktype i
standerne på deres campingpladser -

Glædelig Jul

--
mvh sten bo