hvilken CV
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-12-03 19:06

Vi har været ude og kigge lidt efter en brugt CV, men der er langt rundt til
de forsk. forhandler, så nu er vi begyndt at søge lidt på nettet, men det er
lidt nemmere at søge på noget bestemt

vi vil gerne have en vogn med køjer hvor køjerne ligge længst væk fra
indgangen

gerne som denne indretning http://www.adria.dk/model.php3?id=49&serie=9

evt denne
http://www.adria.dk/model.php3?id=33&serie=4
men der er indgangen ved køjerne, det syntes vi er lidt upraktisk

pris lejet vi kigger i er 50000 kr

vores bil må trække 1200 KG

nogle gode Forslag

Mvh Jesper

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 02-12-03 00:48

"Jesper Pedersen" <duval@tele2adsl(fjern).dk> skrev i en meddelelse
Vi har været ude og kigge lidt efter en brugt CV, men der er langt rundt
til de forsk. forhandler, så nu er vi begyndt at søge lidt på nettet, men
det er lidt nemmere at søge på noget bestemt

Tja, det er ikke så nemt, men muligt. Jeg har prøvet at søge lidt rundt i
databaser og hos forhandlere. Di skriver ikke hvilken landsdel du bor i, men
prøv at se på nedenstående vogne.

> vi vil gerne have en vogn med køjer hvor køjerne ligge længst væk fra
indgangen
> pris lejet vi kigger i er 50000 kr - vores bil må trække 1200 KG

To gode parametre at starte med.

> nogle gode Forslag

Prøve selv at vælge fra denne liste, som tog mig ca. 20 min at finde.
Husk, valget er dit/Jeres.
Listen er blot eksempler, og som sådan ikke dækkende for hele landet.

------------------------------
Pris mellem 30.000 og 50.000 kr.
------------------------------
1991 LMC Münsterland Siesta 480 TK Pris kr. 44.985
http://www.kocc.dk/salgsafd/brugtvogn/lmc_siesta_480tk_1991_00.htm

1991 LMC Münsterland Siesta 480 TK Pris kr. 46.900,-
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=1
07118&siteGuid=336
Ovenstående to vognes pris ser jo ret ens ud, selv om de står i hver sin
ende af landet.

I Campingferie's databaser er der 26 mellem 30.000 og 50.000 kr.

-------------------------------
Pris mellem 50.000 og 70.000 kr.
-------------------------------

1995 Adria Unica B 502 UK Pris kr. 59.900,- (den indretning du selv
foreslår)
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=1
08963&siteGuid=142

1994 KNAUS Country 500 TKM Pris 59.900,-
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Annoncemarked&op=ViewC
atg&id_catg=162&page=3

1995 Adria 502 Unica B Pris: 54.800,-
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Annoncemarked&op=ViewC
atg&id_catg=162&page=4

1995 Adria Unica B 502 Pris kr. 54.800,-
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=1
09296&siteGuid=341

1993 Bürstner (Club) Holiday Køjevogn Pris kr. 52.900,-
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=1
19843&siteGuid=364

1989 Knaus Südwind 500 TSK Pris kr. 54.950,-
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=8
7767&siteGuid=344

1992 Hobby De Luxe 535 TK Pris kr. 57.500,-
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=9
9348&siteGuid=367

1993 T.E.C. Sprinter 490 TSK Pris: 55.900,- kr.
http://www.kbh-camping.dk/vis.asp?varenr=499&forhandler=36469811

2001 Caravelair Antares 446 Pris kr. 64.800,-
http://www.kattinge-caravan.dk/side12.htm

I Campingferie's databaser er der over 35 mellem 50.000 og 70.000 kr.

mvh
J-P. Rasmussen
slet-mig-jpr@it-entre.dk
I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.
At være optimist er at se et elendigt tv-program og håbe, at genudsendelsen
bliver bedre.
Sven Sabroe