EFTERLYSNING: Toyota Camry / KR Hyllinge!
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 02-12-03 23:41

Særlige kendetegn:

Stor stjerne i frontrude (medmindre udskiftet)
Utæt udstødning
Blå, men forskærme sorte
REGNR: US 058098

Sidst set på KR- Hyllinge kanten

Grunden til efterlysnignen er at den blev solgt i starten af oktober men er
endnu ikke omreg!

Dusør udloves!

Fra : Pcman

Dato : 03-12-03 08:44

Martin / Fårevejle <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fcd1501$1$29304$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> REGNR: US 058098
>
> Sidst set på KR- Hyllinge kanten
>
> Grunden til efterlysnignen er at den blev solgt i starten af oktober men

Hej.
Hvis du har kvitteringen på at du har solgt bilen, kan du gå på
motorkontoret og foretage en afmelding. Den bliver meldt stjålet og afmeldt
med det samme. Derefter bliver bilen efterlyst.
Mvh
Jarl Olsen
www.pcman.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-12-03 08:59

Er der andre end mig som efterhånden er blevet en smule træt af at høre om
den Camry i KR-Hyllinge en gang om ugen her i gruppen ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : phk

Dato : 03-12-03 11:04

> Er der andre end mig som efterhånden er blevet en smule træt af at høre om
> den Camry i KR-Hyllinge en gang om ugen her i gruppen ?

Hvis du får et problem en gang skal du i hvert til fælde ikke prøve at få
det løst her i gruppen.

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 03-12-03 19:10

> Er der andre end mig som efterhånden er blevet en smule træt af at høre om
> den Camry i KR-Hyllinge en gang om ugen her i gruppen ?

Læs fundatsen, og snup en tudekiks. Alternativt så tag dog ud og find den!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-12-03 20:06

> Læs fundatsen, og snup en tudekiks. Alternativt så tag dog ud og find den!

Det jeg brokker mig over er at det nu er tredie gang på et par uger du
efterlyser den.
Nu aner jeg ikke hvor KR-Hyllinge lige er placeret på landkortet - derfor
kan flækken næppe være ret stor, så tag dog derud og gå en tur fra hus til
hus !

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : TJ

Dato : 03-12-03 20:20

Andreas M. Hansen wrote:
> Nu aner jeg ikke hvor KR-Hyllinge lige er placeret på landkortet -
> derfor kan flækken næppe være ret stor, så tag dog derud og gå en tur
> fra hus til hus !
Kan man udlede af ovenstående tekst, at hvis man f.eks bor i en by med kun
to huse - og har indbrud - så er det med garanti naboen der var tyven? *G*
mvh TJ

Fra : Peter Weis

Dato : 03-12-03 21:42

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote:

> Læs fundatsen, og snup en tudekiks. Alternativt så tag dog ud og find den!

Hvad har du selv gjort for at finde den i mellemtiden?

mvh
Peter

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-12-03 17:37

Jeg har skam været i KR Hyllinge adskellige gange.... der er 100 km for mig
hver vej...!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-12-03 22:47

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Læs fundatsen, og snup en tudekiks. Alternativt så tag dog ud og find
den!

Med den opførsel skal du nok få hjælp *NOT*!

\Mandal

Fra : Pcman

Dato : 03-12-03 23:25

Brian Fisker [8900] <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fce59de$0$9738$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> den!
>
> Med den opførsel skal du nok få hjælp *NOT*!

Jeps, gemt men ikke glemt.
Pcman
--
skriv privat mail via pcman.dk

Fra : JBH

Dato : 05-12-03 23:42

> [...]
> REGNR: US 058098
>
> Sidst set på KR- Hyllinge kanten
>
> Grunden til efterlysnignen er at den blev solgt i starten af oktober men

Manglende ejerskifte.

HUSK ALTID AT FÅ NAVN OG ADRESSE PÅ DEN DU SÆLGER DIN BIL TIL.

Motorkontoret har desværre rigtig mange kunder, der har solgt deres bil til
ukendt person.
Dette er et stort problem, idet (sidste registrerede ejer) tidligere ejer
hæfter for vægtafgift og forsikring til bilen er blevet omregistreret eller
afmeldt.

Tag derfor nummerpladerne(den) af køretøjet og indlever disse omgående til
motorkontoret når du sælger, eller tilbyd køberen at gå med på motorkontoret
og (hjælpe) tilse at der bliver foretaget ejerskifte af køretøjet

Hvis du har solgt en bil, som efterfølgende ikke bliver omregistreret, skal
du henvende dig på motorkontoret.
Her udfyldes der en blanket vedrørende manglende ejerskifte.
Motorkontoret forsøger herefter med politiet´s hjælp at inddrage nummerpla-
derne(den).
BEMÆRK: En sådan sag er ikke let for politiet at arbejde videre med, hvis
man hverken har navn eller adresse på køberen.

Vær ligeledes opmærksom på, at disse sager ikke har den højeste prioritet
hos politiet, så man må forvente, at der kan gå længere periode, inden sagen
afsluttet.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-12-03 17:47

On Fri, 5 Dec 2003 23:42:01 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Dette er et stort problem, idet (sidste registrerede ejer) tidligere ejer
>hæfter for vægtafgift og forsikring til bilen er blevet omregistreret eller
>afmeldt.

Det er noget ævl.

Når bilen er solgt, fortæller man det øjeblikkeligt til sin
forsikring. I mit forsikringsselskab har man dagen efter en check på
den overskydende præmie.

Omregistreres bilen efter 3 uger ikke af den nye ejer, har man ganske
vist tabt pengene vedr. vægtafgift, men man hænger ikke på den nye
opkrævning, der bliver fremsendt. Dén returnere man nemlig til
udstederen inkl. et bilag, der beviser handlen (kopi af slutseddel).

/Mogens