Sikke noget griseri :-(
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-12-03 23:40

http://forums.mbworld.org/forums/showthread.php?s=&threadid=53061

Så er det bare i gang med skurebørsten

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk
Masser af Formel 1 + motorsports videoer

Fra : bme

Dato : 02-12-03 23:47

"AAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH, og så i en mercedes, hulk.

fat i leth, det kan ikke gå for langsomt.

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 23:52

> "AAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH, og så i en mercedes, hulk.

Vel ikke værre end hvis en passager som brækker sig i Taxa'en

> fat i leth, det kan ikke gå for langsomt.

Kan man virkelig fjerne maling med koldpresset lindolie og wienerkalk eller
brun sæbe og madfolie

Det er da bare at gå igang med lugtfri terpentin

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-12-03 00:35

Tom wrote:
> Kan man virkelig fjerne maling med koldpresset lindolie og wienerkalk
> eller brun sæbe og madfolie

Helt uden pis. Magarine er fremragende til at fjerne maling fra hud.

mvh
Henning

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-12-03 08:35

> Kan man virkelig fjerne maling med koldpresset lindolie og wienerkalk
eller
> brun sæbe og madfolie
>
> Det er da bare at gå igang med lugtfri terpentin

Prøv en gang at investere i en bøtte brun sæbe og en rulle husholdningsfilm,
gå så ud til Mondeoen og smør et tykt lag (en 4 -5 mm) brun sæbe ud på
motorhjelmen - dæk så sæben af med husholdnings film og lad det sidde et par
dages tid. Gå nu atter ud til Mondeoen og tag filmen af, og skrab let med en
spartel - jeg er ganske sikker på at du vil se løjer.....
Brun sæbe er mindst lige så godt som alskens malingsfjerner og bums, eller
hvad det nu hedder. Og så er det miljøvenligt

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : phk

Dato : 04-12-03 13:00

> Gå nu atter ud til Mondeoen og tag filmen af, og skrab let med en
> spartel - jeg er ganske sikker på at du vil se løjer.....

Ja det tror pokker, den spartel laver da mange ridser ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : David Bjergsø

Dato : 03-12-03 12:16

> fat i leth, det kan ikke gå for langsomt.

Det kan vel KUN gå for langsomt

/David