Jagttider i Norge og Sverige
Fra : CARSTEN DAMGAARD AND~

Dato : 17-04-01 17:42

Hej, hvor finder jeg oplysninger om jagttider i Norge/Sverige, samt om salg
af dagkort til jagt på offentlige/store arealer ?

På forhånd tak.

Mvh. Carsten Damgaard

Fra : Jon Inge Bragstad

Dato : 17-04-01 20:16

On Tue, 17 Apr 2001 18:42:18 +0200, "CARSTEN DAMGAARD ANDERSEN"
<elgcda@get2net.dk> wrote:

>Hej, hvor finder jeg oplysninger om jagttider i Norge/Sverige, samt om salg
>af dagkort til jagt på offentlige/store arealer ?

Du kan forsøke www.dirnat.no (Det norske Direktorat for
Naturforvaltning) for disse opplysningene på Norsk.

Er det spesielle viltarter du spekulerer på, så kan det godt hende at
jeg kan jakttidene på disse.

------------- Jon Inge Bragstad --------------
-------- Visit Jonis Huntingpages. -----------
- http://home.online.no/~sivertb/hunters.htm -
------- Member of the Hunting Trail. ---------

Fra : Frans Jensen

Dato : 17-04-01 20:16

<elgcda@get2net.dk> wrote:

>Hej, hvor finder jeg oplysninger om jagttider i Norge/Sverige, samt om salg
>af dagkort til jagt på offentlige/store arealer ?

hvis din udbyder har nyhedsgruppen

news:no.fritid.jakt er det nok det hurtigste måde at få svar

ellers kan du prøve nogle af disse links:

http://www.lovdata.no/all/nl-19810529-038.html

http://no.search.yahoo.com/search/no?p=jakt

--
Filter: Postings With "Sv:" In Subjectline Are Redirected To /dev/null

I demand the right to keep and arm bears