Kadett motorstop
Fra : Niels Jørgen Hermans~

Dato : 02-12-03 15:25

Hej
Min Opel Kadett 1,3 s årg 87 stc. starter fint. Efter ca 4- 5 km går den
istå. Motoren går istå uden at hoste. Efter en pause på ca. 10 min kan den
starte igen. Går måske istå efter et par km igen og historien gentager sig.
Jeg har hældt kaburatorsprit på, men det hjælper ikke. En bekendt har også
haft dette problem med hans kadett, uden at finde fejlen.
Er der nogen som kender til dette problem og kan give et godt råd. På
forhånd tak.
Mvh Niels Jørgen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-12-03 15:44

On Tue, 2 Dec 2003 15:25:10 +0100, "Niels Jørgen Hermansen"
<NJH@oncable.dk> wrote:

> [...]
>haft dette problem med hans kadett, uden at finde fejlen.
>Er der nogen som kender til dette problem og kan give et godt råd. På

Hvordan står det til med det lille udluftningshul i tankdækslet?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Benny Jespersen

Dato : 02-12-03 18:04

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 20:45

> [...]
> haft dette problem med hans kadett, uden at finde fejlen.
> Er der nogen som kender til dette problem og kan give et godt råd. På

havde samme problem med fruens kaskett 1.3 fra 87'
Hældte også en million liter kaburatorsprit i, uden det hjalp.

Da jeg så skiftede BEGGE trykregulatorer (rund messingdims med slanger) så
kørte den som en "drøm" igen.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark