Dug i forlygten, hvad gør man?
Fra : Henrik A.

Dato : 02-12-03 13:26

Forlygten på min Toyota Avensis er helt dugget til på indersiden. Det har
den været siden jeg skiftede pæren. Jeg har tjekket at gummipakning på
indersiden sidder som den skal, jeg har også prøvet at "lufte ud" i lygten.

Hvad gør man?

Fra : Troels Pedersen

Dato : 02-12-03 13:30

Henrik A. wrote:
> [...]
> har den været siden jeg skiftede pæren. Jeg har tjekket at
> gummipakning på indersiden sidder som den skal, jeg har også prøvet

Jeg havde samme problem med mine fjernlysprojektører efter et pæreskift. Det
hjalp tage dækslet af, tænde lyset på fuld knald i 15 min så duggen kunne
komme ud, derpå at fugte pakningen med noget silikone og samle det hele
igen... Siden har den været dugfri!

Prøv at fugte pakningen! Min sad som den skulle, men jeg er ret sikker på
den ikke sluttede tæt.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC