Husk det rødder - Svensk tv 20:30 Trafi~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-12-03 19:59

Husk det rødder - Svensk tv 20:30 Trafikmagasinet

20.30 Trafikmagasinet »
Skottsäkra dörrar, bombsäkra golv och pansarglas - så bygger de rika
och berömda om sina bilar för att vara säkra från terrorister och
våldsmän. Staffan Borglund ordnar duell mellan VW Touran och Renault
Scénic, och Bodil Karlsson åker till Göteborg och möter tjejgänget
"Scooterbabes".

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-12-03 20:02

<jan@stevns.net> wrote in message
> Husk det rødder - Svensk tv 20:30 Trafikmagasinet
>
> 20.30 Trafikmagasinet »
> Skottsäkra dörrar, bombsäkra golv och pansarglas - så bygger de rika

Er det på grund af den tiltagende road-rage bølge som skyller ind over os,
at du mener at netop dette tema er specielt relevant ?...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-12-03 20:05

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev :

>Er det på grund af den tiltagende road-rage bølge som skyller ind over os,
>at du mener at netop dette tema er specielt relevant ?...

næehhh - det er nok mere Touran / Scenic

Tør du tippe en vinder ? <grin>

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-12-03 20:06

> Husk det rødder - Svensk tv 20:30 Trafikmagasinet

Der kommer sgu da CWC World nu international _også_ landsdækkende kl 20:35 @
tv2! Intet kan slå dette :D

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Mark Sandberg

Dato : 01-12-03 20:16

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der kommer sgu da CWC World nu international _også_ landsdækkende kl 20:35
@
> tv2! Intet kan slå dette :D

Havde ikke læst din postning, sad og kiggede på denne side mens jeg startede
min egen OT-tråd

http://sites.tv2.dk/cwc/?forsidespot

Dét er TV der rykker........

/Mrak.

Fra : Leonard

Dato : 01-12-03 20:22

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Der kommer sgu da CWC World nu international _også_ landsdækkende kl 20:35 @
>tv2! Intet kan slå dette :D

Hva' fa'en er du for en bilnørd?

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-12-03 22:28

> Der kommer sgu da CWC World nu international _også_ landsdækkende kl 20:35
@
> tv2! Intet kan slå dette :D

og her har jeg i en anden tråd udbredt mig om det bilgale hus.
Tror jeg skal revurdere min opfattelse

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 22:50

On Mon, 1 Dec 2003 22:27:46 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>og her har jeg i en anden tråd udbredt mig om det bilgale hus.
>Tror jeg skal revurdere min opfattelse

LOL - det var sgu på tide. Fik du set den lokale udsendelse fra dit
lokale område? (Miss Ølgod).

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-03 00:11

"DJ Bobo" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> LOL - det var sgu på tide. Fik du set den lokale udsendelse fra dit
> lokale område? (Miss Ølgod).

Nope.
Har siddet med lektier hele aftenen og har ikke haft tændt for flimmeren.
og nu vil jeg finde sengen

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : DJ Bobo

Dato : 02-12-03 00:19

On Tue, 2 Dec 2003 00:10:49 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Nope. Har siddet med lektier hele aftenen og har ikke
>haft tændt for flimmeren. og nu vil jeg finde sengen

Ta' å kig mæ imorgen, do...

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-03 14:59

> Ta' å kig mæ imorgen, do...

og så får vi lige lidt jysk

Kjøwenhawneren te' æ jyy':
Hvor er du henne?
Æ Jyy:
Æ e u å a ø i a å.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

PS. Mogens, jeg hørte lige fra en at Alfa var set på Bilbasen?????

Oversættelse for dem der ikke forstår jysk:
Jeg er ude på øen i åen.

Fra : DJ Bobo

Dato : 02-12-03 15:13

On Tue, 2 Dec 2003 14:59:27 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Æ e u å a ø i a å.

Dén er jo gammel

>PS. Mogens, jeg hørte lige fra een, at Alfa var set på Bilbasen?

Ach, man ka' sgu da heller ikke agere i denne verden :)
Det er korrekt, at bilen var præsenteret 2 timer forleden dag, og at
10 personer havde set annoncen. En form for testforsøg ka' du kalde
det.

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-03 15:23

> [...]
> Det er korrekt, at bilen var præsenteret 2 timer forleden dag, og at
> 10 personer havde set annoncen. En form for testforsøg ka' du kalde

Oki, troede ikke at du nænnede det, så hurtigt
Ham der så det kunne kende billederne fra din HP, og var derfor meget sikker
på at det var den.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (og nu vil jeg gå ud og sætte lys på træet udenfor

Fra : DJ Bobo

Dato : 02-12-03 15:37

On Tue, 2 Dec 2003 15:22:44 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Oki, troede ikke, at du nænnede det - så hurtigt

Jamen den er der jo heller ikke mere

/Mogens
som netop har mailet "leiti"

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-12-03 15:17

On Tue, 2 Dec 2003 14:59:27 +0100, "Uffe Bærentsen"
> [...]

Henne i Jylland bruges der også megen tid på at "trække i tøjet"

Er det købt for småt?

I mere østlige regioner tager man det bare på.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 15:18

KLIP

> Henne i Jylland bruges der også megen tid på at "trække i tøjet"
>
> Er det købt for småt?
>
> I mere østlige regioner tager man det bare på.

Hmmm ... så forstår jeg bedre, de er så overfladiske og ser herrens ud i
tøjet...))))

Hr. Bjørn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-12-03 15:51

On Tue, 2 Dec 2003 15:17:33 +0100, "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT
-post.tele.dk> wrote:

>KLIP

>Hmmm ... så forstår jeg bedre, de er så overfladiske og ser herrens ud i
>tøjet...))))
>
>--

Nyligt forespurgt, hvad jeg ville gøre hvis jeg ikke var blevet født i
Vendsyssel, måtte jeg naturligvis svare:

Ja, så will a gåt nok skam' mæ!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-12-03 16:36

On Tue, 2 Dec 2003 14:59:27 +0100, "Uffe Bærentsen"
> [...]

Det sidste der, er da fynsk . Det er da fynboer der plejer at tale i
enkelte bogstaver.
Flemming Jacobsen