Ford ophugger i Århus omegnen
Fra : Troels Pedersen

Dato : 01-12-03 14:25

Jeg har ladet mig fortælle at der findes en god stor Ford hugger i Århus
omegnen. Mener også jeg har set den engang, men kan ikke huske hvad den
hedder og hvor den ligger... Nogen der vil hjælpe?

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Postal

Dato : 01-12-03 14:41

Jamen så skal du da her ud.... http://www.fordautoophug.dk/profil.htm

Christian Andersen

ICQ 34472580
http://www.escort-cosworth.dk
http://www.ford-klub-danmark.dk/

Fra : Troels Pedersen

Dato : 01-12-03 15:01

Postal wrote:
> Jamen så skal du da her ud.... http://www.fordautoophug.dk/profil.htm

Jeg takker, nu kan jeg pludselig huske den igen
Så må vi se om han har noget jeg kan bruge.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-03 14:41

> [...]
> omegnen. Mener også jeg har set den engang, men kan ikke huske hvad den
> hedder og hvor den ligger... Nogen der vil hjælpe?

Gamle Ford. Hammel dæk og udstødning.
Om man kan lide manden er en smagssag...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 14:48

On Mon, 1 Dec 2003 14:41:26 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Gamle Ford. Hammel dæk og udstødning.
>Om man kan lide manden er en smagssag...

www.hdu.dk ?

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-03 14:52

"DJ Bobo" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.hdu.dk ?

Jep.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 15:27

On Mon, 1 Dec 2003 14:51:44 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Jep.
>Om man kan lide manden er en smagssag...

Han er i alt fald meget salgs-ihærdig. Talte med ham nogle gange ifm.
Cossie-købet (han er mellemhandler for een, der henter biler i
Schweiz)

/Mogens

Fra : Troels Pedersen

Dato : 01-12-03 15:11

DJ Bobo wrote:

> www.hdu.dk ?

Dem kender jeg, lidt spøjse!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 01-12-03 18:41

Troels Pedersen wrote:
> Jeg har ladet mig fortælle at der findes en god stor Ford hugger i
> Århus omegnen. Mener også jeg har set den engang, men kan ikke huske
> hvad den hedder og hvor den ligger... Nogen der vil hjælpe?

Mørke Autogenbrug er nogen værre fuskere, men de er mange gange billigere
end ham i Hammel. Hammelmanden var direkte ubehøvlet da jeg spurgte på en
forlygte til min Sierra. 500,- når jeg kan få en ny til få hundrede mere! Og
så brokkede han sig vildt over at så var de garanteret ulovlige osv.

Uproff.

Så jeg kører til Mørke

Freddy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-03 20:09

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
Og
> så brokkede han sig vildt over at så var de garanteret ulovlige osv.

Minder meget om mine oplevelser... :-|

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-12-03 22:08

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3fcb7d33$0$27372$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Mørke Autogenbrug er nogen værre fuskere.....
[snipz]

Har du noget dokumentation eller en historie der skal frem ?

Jeg har handlet med dem flere gange for nogle år siden og har aldrig haft
oplevelsen af fusk eller snyd i nogen form, derimod er der som du siger
rimelige priser.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9 Ghia St.Car

Fra : Troels Pedersen

Dato : 02-12-03 09:41

Freddy O. Christensen wrote:
> [...]
> spurgte på en forlygte til min Sierra. 500,- når jeg kan få en ny til
> få hundrede mere! Og så brokkede han sig vildt over at så var de

Det lader til at du har handlet lidt med dem begge. Dem i mørke, ligger de
virkelig inde med alt hvad man har brug for til Ford som de skriver på
hjemmesiden?
Har man mulighed for selv at udse sig dele på biler og selv pille dem af?

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-12-03 18:07

> Det lader til at du har handlet lidt med dem begge. Dem i mørke, ligger de
> virkelig inde med alt hvad man har brug for til Ford som de skriver på
> hjemmesiden?

Det har ihvertfald haft meget. Meget af det brændte ned sidste år.

> Har man mulighed for selv at udse sig dele på biler og selv pille dem af?

Sidste jeg var derude holdt der i hvertfald nogle biler der lignede noget
til sådanne aktiviteter.

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-12-03 18:08

> [...]
Og
> så brokkede han sig vildt over at så var de garanteret ulovlige osv.

Har heller ikke ligefrem haft gode oplevelser med dem. Har heldigvis aldrig
handlet der, men har "ofte" talt med dem.

Gå langt uden om dem!

-M

Fra : MRS

Dato : 02-12-03 06:20