MS Windows
briani 27239
Ram og W2k
Fra : Brizz

Dato : 03-12-03 21:45

Mener at have hørt W2k ikke understøtter mere end 256 mb ram?
Hvis ikke mener jeg at man skal skrive et eller andet i en styrefil. Nogen
der ved hvad og hvor det skal skrives?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 21:57

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Mener at have hørt W2k ikke understøtter mere end 256 mb ram?
>Hvis ikke mener jeg at man skal skrive et eller andet i en styrefil

Jeg kan ikke huske, hvor meget Win 2000 understøtter af ram, men
det med 256 MB ram passer ingen steder, den kan håndtere langt
mere, vidst nok 4 GB ram.
--
Knud

Fra : arc@na

Dato : 04-12-03 09:20

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Jeg kan ikke huske, hvor meget Win 2000 understøtter af ram, men
> det med 256 MB ram passer ingen steder, den kan håndtere langt
> mere, vidst nok 4 GB ram.

Korrekt. Jeg tror Brizz tænker på Windows 98.

Here are the minimum system requirements for running the Windows® 2000
Server operating system.

Minimum Requirements
Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU.
Memory At least 128 megabytes (MB) of RAM. 256 MB recommended. 4
gigabytes (GB) maximum.
Hard Disk 2 GB with 1 GB free space. Additional free hard disk space is
required if you are installing over a network.
CPU Support Windows 2000 Server supports up to four CPUs on one machine.
Drive CD-ROM or DVD drive.
Display VGA or higher resolution monitor.
Keyboard Required.

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : arc@na

Dato : 04-12-03 09:23

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> wrote in news:3fceee15$0$30079
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Here are the minimum system requirements for running the Windows® 2000
> Server operating system.

For Win2000 Professional står der kun:
Memory At least 64 megabytes (MB) of RAM; more memory generally improves
responsiveness.
- men min maskine kører glimragende med 1 GB RAM.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-12-03 10:14

"arc@na" wrote in a message

> For Win2000 Professional står der kun:
> Memory At least 64 megabytes (MB) of RAM; more memory generally improves
> responsiveness.
> - men min maskine kører glimragende med 1 GB RAM.

At least = mindst

- Peter

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 08:33

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in news:sVCzb.3317
$Ro2.2401@news.get2net.dk:

> At least = mindst

Ja, det ved jeg godt. Hvad vil du sige med det?

arc@na