MS Windows
briani 27239
Ikke åbne windowshjemmesider!
Fra : Bent L

Dato : 03-12-03 18:02

Hej
Jeg har et mærkeligt problem. Jeg har skrevet om det tidligere, men ingen
svar.
Jeg kan ikke indlæse sider fra microsoft; eks. www.microsoft.com. Siden
loades ikke og istedet omdirigeres jeg til http://www.www.microsoft.com.org/

Er der nogen der har stødt på dette problem før?

Mvh.

Bent

Fra : Teddy Bonde

Dato : 03-12-03 18:30

On Wed, 3 Dec 2003 18:02:06 +0100, "Bent L"
<bentlund@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
>loades ikke og istedet omdirigeres jeg til http://www.www.microsoft.com.org/
>
>Er der nogen der har stødt på dette problem før?

Mit bette svar på det er at der har været et program fra Nettet der
har hi-jacket din browser og sat sin hjemmeside adresse ind..
Har selv været ude for det, men du skal nok også lige kikke på

windows/system32/drivers/etc/host (XP)

der står nok også et eller andet der :-|

Men se at få fat i noget SpyWare remover, såsom Ad-Aware f.eks

TB

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-03 18:33

Bent L wrote:

> Hej
> Jeg har et mærkeligt problem. Jeg har skrevet om det tidligere, men ingen
> [...]

Du har muligvis fået tilført microsoft.com i din hosts fil. Jeg kan ikke
huske, hvor filen ligger i Windows, men søg evt. på "hosts". Åbn filen
med notesblokken, og se om du kan finde en linje, hvor der står
"microsoft.com" (evt. med "http://" og/eller "www" foran). Slet så den
linje og gem filen igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bent L

Dato : 04-12-03 20:13

> [...]
> huske, hvor filen ligger i Windows, men søg evt. på "hosts". Åbn filen
> med notesblokken, og se om du kan finde en linje, hvor der står

Hej Kim og Teddy

Der var ikke noget i host filen!

Mvh.

Bent

Fra : Teddy Bonde

Dato : 04-12-03 20:39

On Thu, 4 Dec 2003 20:13:17 +0100, "Bent L"
<bentlund@stofanet.invalid> wrote:

>Hej Kim og Teddy
>
>Der var ikke noget i host filen!

Så vil jeg råde dig til at får fat i et SpyWare program, tror det er
der, det er ihvertflad mit bedste bud, måske er der andre der har
andre råd, men for mig lyder det som en din StartSide i Internet
Explorer er blevet hi-jacket...

Og kan også se at du kører på StofaNet :-|
Min mening om folk der køre på Stofa, er at de mindst skal har 3
programmer kørende ...

En FireWall : Ala ZoneAlarm
En VirusScanner : Ala Kaspersky AntiVirus
En til at fjerne SpyWare med : Ala Ad-Aware
Plus evt. et SpamFilter : Ala Spamihilator

Har set min. 3 PC, der har været på Stofa uden de tre første, og alle
3 bliv inficeret af både Virus og Tjoaner....

Men det er også kuns min mening, du kan henter alle 3-4 programmer på
http://www.bearwebs.dk undwer software

TB

Fra : BentL

Dato : 04-12-03 21:50

"Teddy Bonde" <tbonde@bearwebs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3 bliv inficeret af både Virus og Tjoaner....
>
> Men det er også kuns min mening, du kan henter alle 3-4 programmer på

Hej Teddy
Takker for inputtet, men jeg har Zone Alarm nu gennem flere år, Panda
Antivirus opdateres dagligt og Ad-Aware fandt enkelte småting.

Men endnu er der ingen der har kunnet give et bud på hvorfor det kun er
www.windows.com /dk/no eller.de der ikke kan loades og alle andre sider
virker. Det er næsten som om et eller andet blokerer for at man kan koble
sig på MS sider.

Mvh.

Bent

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 08:35

"BentL" <bentlund@stofanet.invalid> wrote in news:3fcf9df8$0$24867$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Men endnu er der ingen der har kunnet give et bud på hvorfor det kun er
> www.windows.com /dk/no eller.de der ikke kan loades og alle andre sider

Hvad med at prøve http://www.microsoft.com?

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : Bent L

Dato : 05-12-03 19:08

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> arc@na
> Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
Hej arc@na
Det var også det jeg mente!

Mvh.

Bent