MS Windows
briani 27239
Modem problem - Login
Fra : *Gavtyven*

Dato : 03-12-03 13:29

Hej
Min makker har et problem med at komme på nettet med sit modem.
Den skriver altid
Forkert login eller poassword.
Og begge ER rigtige ????
Han bruger win 95

-----------------------------
Best Regards

Henrik Olesen
Henning Sand Maskinfabrik
Denmark

att: laser@henningsand.dk
www.henningsand.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-12-03 15:15

GOn Wed, 3 Dec 2003 13:28:58 +0100, "*Gavtyven*"
<bidstrupvej@FJERNyahoo.dk> wrote:

>Hej
>Min makker har et problem med at komme på nettet med sit modem.
> [...]

Prøv at geninstallere TCP/IP protokollen. Du kan se hvordan man gør
det her: http://www.adsltips.dk/tcpipwin9x.php

Du du tjekket med din internet udbyder at det vitterligt at det
rigtige brugernavn og password, at de ikke har ændret det af en eller
anden grund?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : *Gavtyven*

Dato : 04-12-03 07:06

Det prøver jeg...Takker

Fra : Chr. Gram-Hanssen

Dato : 04-12-03 21:36

Martin Schultz <news2003@crunzh.com> skrev i en news:drrrsvoau622fvaqk88svm2gbdvdca3fgg@4ax.com...
> GOn Wed, 3 Dec 2003 13:28:58 +0100, "*Gavtyven*"
> <bidstrupvej@FJERNyahoo.dk> wrote:

Jeg ved ikke, om mit problem hører hjemme her,
men jeg prøver:
Norton Antivirus har kørt udmærket hidtil på mit
gamle 56-modem med automatisk opdatering.
Efter nylig installation af ADSL-forbindelse med
Zyxel-router kan Norton ikke finde min
internetforbindelse. Hvordan indstiller jeg det?
Bruger Win98.

Christian Gram-Hanssen

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-12-03 17:40

On Thu, 4 Dec 2003 21:36:19 +0100, "Chr. Gram-Hanssen"
<chrgh@vip.cybercity.dk> wrote:

>Martin Schultz <news2003@crunzh.com> skrev i en news:drrrsvoau622fvaqk88svm2gbdvdca3fgg@4ax.com...
>>

>Jeg ved ikke, om mit problem hører hjemme her,
>men jeg prøver:

Du burde nok lave en ny tråd.

Martin