MS Windows
briani 27239
Vis skrivebord
Fra : enrico

Dato : 03-12-03 13:11

Engang havde jeg et ikon i min statusbar "Vis skrivebord"

Hvor finder jeg det?

Det er en fordel, når man har 10 programmer åbne, og skal finde et
dokument :)

På forhånd tak.

-enrico

Fra : Lars

Dato : 03-12-03 13:21

Hvis dit system er win 2000

Documents and Settings
Brugernavn.domæne (det domæne du er i)
Application Data
Microsoft
Internet Explorer
Quick Launch

Højre klik på proceslinien ved siden af taskbaren og vælg "åben mappe"

Lars

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-12-03 13:25

Hej enrico, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Engang havde jeg et ikon i min statusbar "Vis skrivebord"
>
> Hvor finder jeg det?

Jeg ved det ikke, men det er da nemmere at bruge Windowstast+D

> Det er en fordel, når man har 10 programmer åbne, og skal finde et
> dokument :)

Yeps, og så bruger du blot Windowstast+D en gang mere, hvorefter hele
molevitten er på plads igen.

Det er forøvrigt noget grimt UTF-8, du bruger

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : enrico

Dato : 03-12-03 18:54

On Wed, 03 Dec 2003 13:24:40 +0100, Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk>
wrote:

>Jeg ved det ikke, men det er da nemmere at bruge Windowstast+D

Den var sørme smart. Den tager jeg. Tak.

>Det er forøvrigt noget grimt UTF-8, du bruger

UTF-8 ???

Tit har jeg problemer med Æ, Ø og Å bogstaverne, bl.a. på min
Hotmailkonto.

Har jeg sat mine bogstaver forkert op eller hvordan?

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 19:18

enrico <enricoool@hotmail.com> skrev :

>Tit har jeg problemer med Æ, Ø og Å bogstaverne, bl.a. på min
>Hotmailkonto.

Nej, det er din Agent, du har sat til at poste i utf-8.

Du bør sætte den op som vist på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/agent.png

Kan du ikke ændre det, så mangler du de nødvendige code pages,
kan hentes på ftp://ftp3.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip
eller ftp://ftp.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip

Pak den ud og kopier de nødvendige ind i roden af din Agentmappe.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud

Fra : Else Holm

Dato : 03-12-03 13:25

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Engang havde jeg et ikon i min statusbar "Vis skrivebord"
>
> Hvor finder jeg det?

Du kunne også bruge en genvej - Windowsknappen + D!

--
Else

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-12-03 15:06

enrico wrote:
> Engang havde jeg et ikon i min statusbar "Vis skrivebord"
>
> Hvor finder jeg det?

Kontrolpanel -> Proceslinje og menuen start -> Vis hurtig start
Så skulle den være der igen.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk