MS Windows
briani 27239
opsæt. af proceslinien
Fra : Jens Andersen

Dato : 03-12-03 12:57

Efter overgang til XP melder der sig, blandt mange nye udfordringer, et
spørgsmål om proceslinen. I win98 kunne man trække ikoner for sine
fortrukne programmer ned i proceslinen, jeg mener at have set, at noget
tilsvarende skulle kunne lade sig gøre i win XP. Dette for at slippe for at
fylde sit skrivebord med grimme ikoner med genvejspile.
Hvem er lige ved at brænde inde med en løsning på dette "problem"..?
Gruppen har indtil nu være leveringsdygtige i gode svar på mine
spørgsmål...TAK for det.

Med venlig hilsen

Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 13:07

"Jens Andersen" <gogjand@hotmail.com> skrev :

> [...]
>fortrukne programmer ned i proceslinen, jeg mener at have set, at noget
>tilsvarende skulle kunne lade sig gøre i win XP.

Det må være i det, der på dansk hedder hurtig visning, du mener.

Det kan du også sagtens i XP, men din proceslinje er sikkert
låst, så højreklik på den og lås den op.
--
Knud

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-12-03 15:08

Jens Andersen wrote:
> [...]
> fortrukne programmer ned i proceslinen, jeg mener at have set, at
> noget tilsvarende skulle kunne lade sig gøre i win XP.

Kontrolpanel -> Proceslinje og menuen start -> Vis hurtig start
Herefter højreklikker du på proceslinjen, og vælger "lås proceslinjen" (som
også bruges til at låse den op).
Så fylder du bare alle de programmer du vil ned i hurtig start.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jens Andersen

Dato : 03-12-03 17:05

ØØØHHHH...hvor nemt, når man altså bare lige ved det og iøvrigt gør det
rigtigt.
Tak for hjælpen.

Jens