MS Windows
briani 27239
Vis kilde virker ikke..
Fra : Plato

Dato : 02-12-03 23:32

Hejsa NG..

Normalt når jeg vedligeholder min hjemmeside, bruger jeg meget "Vis kilde"
for at, fejlfinde hvis der er fejl.
Men det er åbenbart gået i ged... Jeg kan godt højreklik - vælge "Vis Kilde"
men teksten i notepad kommer bare ikke frem.
Det er sket i ny og næ at den ville..Men det er yderst sjældent

Nogle idéer... Og jeg vil ikke geninstallere..

Mvh Plato

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 23:44

"Plato" <cartman@stofanet.dk> skrev :

>Normalt når jeg vedligeholder min hjemmeside, bruger jeg meget "Vis kilde"
>for at, fejlfinde hvis der er fejl.

Tøm Temporary Internet Files/Midlertidige Internet Filer og
genstart.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-12-03 23:48

"Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>men teksten i notepad kommer bare ikke frem.

>Nogle idéer... Og jeg vil ikke geninstallere..

Men f.eks TweakUi kan du selv vælge hvilken editor der åbnes når man
klikker 'Vis Kilde'.

TweakUI er en del af Powertoys som du kan hente hos Microsoft.

Mon ikke det kan løse problemet...

<mlr>

Fra : Plato

Dato : 02-12-03 23:55