MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
NTLDR mangler
Fra : Psypher

Dato : 02-12-03 19:36

Hej.

efter instalation af SP1 i XP pro mangler NTLDR, hvad er nu det for noget??

Håber på hjælp.

Mvh Lars

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 02-12-03 20:23

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> efter instalation af SP1 i XP pro mangler NTLDR, hvad er nu det for
noget??

> Håber på hjælp.
>
> Mvh Lars

Er du sikker på, at der ikke sidder en diskette i diskettedrevet?

Hvis ikke, så er din boot-sektor borte!

Fra : H@nsen

Dato : 02-12-03 20:39

JSH (9800) wrote:
> Er du sikker på, at der ikke sidder en diskette i diskettedrevet?
> Hvis ikke, så er din boot-sektor borte!

Eller han har forsøgt instalation af SP1 til en XP installation hvor der er
brugt en blokeret installationskode fra MS

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 03-12-03 11:09

Din boot info er væk

to løsninger

1 - den frime; geninstaller

2 - den gode;
Installer en ny XP VED SIDEN AF DEN GAMLE

- læg den i et biblotek du kan slette igen (eks c:\newwinxp )

- Når instalationen er færdig har du nu 2 XP instalationer på ding
pc.. Boot en gang på den nye.. og bagefter kan du igen gå ind i den
gamle som du plejer

- Ret din Boot.ini fil til så XP kun står der en gang (slet den nye)

Log ind i den gamle XP, og slet det biblotek du lagde den nye XP i

n'Design.dk
www.ndesign.dk
www.metroekspressen.dk
------------------------
besøg vores antispam, virus og hacker portal på:
www.ndesign.dk/main

Fra : Psypher

Dato : 04-12-03 22:53

"n'Design.dk | 2900" <ng@ndesign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Ret din Boot.ini fil til så XP kun står der en gang (slet den nye)
>
> Log ind i den gamle XP, og slet det biblotek du lagde den nye XP i

Man kan også bare prøve at køre en Fdisk og så ellers sørge for
at C drevet er angivet til at være aktivt...... den havde jeg ikke lige
luret førend at jeg så der stod D:\ sådan kan det gå når man ikke
ser sig for, nu virker det.

Mvh Lars