MS Windows
briani 27239
svejse robot backop program finde det
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 16:29

Hej

Jeg bruger en Fnauc robot til daglig men det backop program vi er et dos
program men har fundet dette her program kan det vi har brug for
men kan man finde en prøve at dette program noget steder FANUC Robotics' PC
File Services for Microsoft Windows NT

MVH
Futte

Fra : GK

Dato : 02-12-03 17:30

kan det dos prg ikke køre under Windows.. og hvad er meningen forklar det
ordentligt .

Fra : BT

Dato : 02-12-03 17:41

> [...]
> program men har fundet dette her program kan det vi har brug for
> men kan man finde en prøve at dette program noget steder FANUC Robotics'

Hej Futte...

Nu ved jeg ikke noget om Fanuc Robotter. Men derimod lidt om deres
CNC-styringer..

Kunne du evnt. ikke oplyse mig, om hvordan i overfører data'erne til
computeren. Er det ved hjælpe af seriel kabel eller hvad.

Du kan evnt. sende mig dit nummer til min mail b.toft(a)esenet.dk, så kan
jeg ringe dig op.
Jeg er næsten sikker på, at jeg kan hjælpe dig.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 19:12

Hej igen

Vi har det gamle dos program, men det nye jeg har set på nettet kan vi sidde
ved pc og vælge hvilke programmer der skal tages back af og det kan det gøre
mens man arbejder og gøre på bestemt tid/dag, og så kan det læse filerne så
man kan sidde og se dem igennem.

MVH
Futte

Fra : BT

Dato : 02-12-03 20:48

> [...]
gøre
> mens man arbejder og gøre på bestemt tid/dag, og så kan det læse filerne

Hej Futte..

Er du sikker på at selve robotten kan klare at lave backup af programmerne
mens den kører..
Det er ikke noget du skal regne med, bare fordi, at softwaren til computeren
kan...

Men lad mig spørge lige ud.. Hvad er det helt præcis du mangler..
Hvis det bare er et program, som skal være mere brugervenlig og kan kører
under windows, behøves du ikke ligefrem at vælge noget som Fanuc står bag..

Men du skal være velkommen, til at skrive direkte på min mail, så kan jeg
måske hjælpe dig.
b.toft(a)esenet.dk
(a)=@

Jeg har før rodet lidt med Fanuc styringer..

Jeg tror ikke dette er den rette gruppe at diskutere styringer til robotter
og CNC..

/Brian

Fra : Anton

Dato : 03-12-03 11:07

> Jeg tror ikke dette er den rette gruppe at diskutere styringer til
robotter
> og CNC..
>
> /Brian
Det har du nok ret i. Men ved du hvilken gruppe der så er?

/Anton

Fra : BT

Dato : 03-12-03 18:56

"Anton" <anton_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> robotter

> Det har du nok ret i. Men ved du hvilken gruppe der så er?
>
> /Anton

Den nærmeste gruppe jeg kan komme i tanke om er alt.machine.cnc. Men det er
deværre ikke mange som forstår dansk der

/Brian