MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til 2 spørgsmål & Win Xp Pro.
Fra : Doobie

Dato : 02-12-03 10:02

Hej Gruppe

Jeg har 2 spørgsmål. (Win XP Pro)

1. Når jeg starter Win Xp kommer en dialogbox som spørger efter en
diskette - hvordan får jeg fjernet den ?

2. Når jeg henter updates med windows updates, går jeg ud fra at
update filerne bliver lagt i en eller anden mappe, men hvor ?

VH Doobie

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-12-03 10:42

On Tue, 02 Dec 2003 10:01:37 +0100, Doobie <doobie@privat.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Jeg har 2 spørgsmål. (Win XP Pro)
>
>1. Når jeg starter Win Xp kommer en dialogbox som spørger efter en
>diskette - hvordan får jeg fjernet den ?

Ved at installere de filer den spørger om.

Når du ikke skriver mere om hvad den beder om er det svært at svare
på.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 02-12-03 14:59

> [...]
>
> 2. Når jeg henter updates med windows updates, går jeg ud fra at
> update filerne bliver lagt i en eller anden mappe, men hvor ?

Nej
de bliver direkte instaleret, du kan se dem under tilføj / Fjern
Gunnar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 16:20

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev :

>Nej
>de bliver direkte instaleret, du kan se dem under tilføj / Fjern

Øhh, de skal da først downloades til din computer, før de kan
installeres, så ligger på harddisken.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 16:19

Doobie <doobie@privat.dk> skrev :

>2. Når jeg henter updates med windows updates, går jeg ud fra at
>update filerne bliver lagt i en eller anden mappe, men hvor ?

Led efter en mappe, der hedder WUT, menere den normalt er en
skjult systemfil, så du skal sætte din Windows til at vise disse.
--
Knud

Fra : Ole C

Dato : 02-12-03 19:49

Knud Gert Ellentoft skrev blandt andet:

> Led efter en mappe, der hedder WUT,

Mappen hedder "WUTemp" hos mig

--
vh
Ole C

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 20:08

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev :

>Mappen hedder "WUTemp" hos mig

Så er det nok mig, der husker forkert, beklager.
--
Knud