MS Windows
briani 27239
Hvad sender min PC?
Fra : Jasper Norman

Dato : 02-12-03 00:48

Hejsa.

Det undrer mig at min PC hele tiden sender pakker af sted. Jeg har kigget
under procsses men der, er intet "mistænkeligt". Nu er det meget muligt at
jeg ikke opdager det, der for andre er _meget mistænkeligt_ så jeg håber på
lidt hjælp her. Jeg kører XP, har Norton firewall kørende konstant, ingen
virus, har lige tjekket med "AdAware" men stadigvæk sender den pakker??? Jeg
kører en gang imellem "E-Donkey" men er opmærksom på, at lukke den ned, når
jeg bruger Pc´en.

Håber nogen har en idé.

Mvh

Jasper

Fra : Lars

Dato : 03-12-03 13:29

Er du på lokalt netværk???

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com