MS Windows
briani 27239
Virus i System Volume
Fra : Plato

Dato : 01-12-03 20:25

Hejsa NG.

XP
Virusprogram: AVG

AVG kommer frem med en advarsel:

Trojanvirus Backdoor Trihut (tror jeg nok)

Den ligger i c:\system volume information/restore - og så en masse taller.

Hvordan fjerner jeg den, for AVG kan ikke finde den under scanning selvom
den advarer imod den.
AVG er opdateret.

Mvh Plato

Fra : Torben

Dato : 01-12-03 20:44

"Plato" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
taller.

> Hvordan fjerner jeg den, for AVG kan ikke finde den under scanning

Prøv at slå systemgendannelse fra genstart og kør en virusscan igen.
--
Mvh Torben

Fra : Plato

Dato : 02-12-03 00:41