MS Windows
briani 27239
Download mere end 2 filer af gangen !!
Fra : Jacob

Dato : 01-12-03 19:58

Hej alle

Jeg har lige geninstalleret win XP, og nu kan min pc lige pludselig ikke
downloade mere end 2 filer af gangen fra den samme hjemmeside.
Den kan godt downloade 2 filer fra en hjemmeside og 2 andre filer fra en
anden hjemmeside, men ikke 4 filer fra den samme hjemmeside.

Dette kunne den før, så hvordan får jeg den til det igen.

Håber der er en af hjer der har svaret.

MVH
Jacob

Fra : Erik Dan

Dato : 01-12-03 20:05

"Jacob" <NoSPAM@HVEMMON.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg har lige geninstalleret win XP, og nu kan min pc lige pludselig ikke
> downloade mere end 2 filer af gangen fra den samme hjemmeside.
> --------
En Poul Jensen lavede på et tidspunkt denne vejledning herinde.

Hvis man har en hurtig Internetopkobling og foretager mange downloads, så
har man stødt på det problem, at blandt andet IE6 kun tillader to samtidige
downloads ad gangen. Dette kan ændre på følgende måde :

Find: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Internet Settings

Opret her værdien MaxConnectionsPer1_0Server af REG_DWORD typen, og sæt den
til 19 heximalt (25 decimalt).

Opret samtidig værdien MaxConnectionsPerServer af REG_DWORD typen, og sæt
den til 19 heximalt (25 decimalt).

Dette giver muligheden for 25 samtidige downloads.

Genstart maskinen før ændringen er aktivt.

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 02-12-03 12:07

Hej Jacob

http://www.getright.com/

Er et program som jeg er meget, meget, tilfreds med.
efter at have benyttet det gratis versionen i et års-tid
har jeg netop betalt de 25$ som det egentligt koster

mvh
Tom