MS Windows
briani 27239
Fejl ved nedlukning af sytem
Fra : FiGo

Dato : 01-12-03 14:02

Køre XP pro, jeg får et vindue frem hvis jeg vil logge af eller lukke
computeren hvor der står. "WUPDATER.EXE SVARE IKKE", dernæst "hænger"
systemet og lukker ikke før der trykkes afslut job.!

Hvad er fejlen, og hvordan rettes den.?

Mvh
Andersen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-12-03 17:42

"FiGo" <figo@lycos.uk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren hvor der står. "WUPDATER.EXE SVARE IKKE", dernæst "hænger"
> systemet og lukker ikke før der trykkes afslut job.!

Hej.
Hvad jeg lige kan læse ud fra google så er det vist noget spyware fra
programnmet kazaa, så afinstall. heller kazaa igen. Det er nok det bedste på
flere måder.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Leo.E

Dato : 02-12-03 12:05

"FiGo" <figo@lycos.uk.com> wrote in message news:<3fcb3bad$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> computeren hvor der står. "WUPDATER.EXE SVARE IKKE", dernæst "hænger"
> systemet og lukker ikke før der trykkes afslut job.!

Hvis du højreklikker på denne computer, kan du indstille
windows update, for det lyder som windows updater kører.
Leo