Stadig router problemer med Stofanet
Fra : Wayne

Dato : 03-12-03 18:54

Nu troede jeg lige lykken var gjort med "Always on" hos Stofa... !!

Jeg har tastet Mac adressen fra Routeren ind på deres hjemmeside, og deler
min forbindelse med min Xbox.
Men jeg bliver stadigvæk smidt af nu og da !! Det er bare så irreterende
!!!

Kan nogen give mig en fidus til hvad der er galt ??

--
Mvh.
Lasse Tolderlund Jørgensen

Denne Mail er virus chekket
med Norton Antivirus 2003

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-12-03 19:11

"Wayne" <joerlundfjerndette@stofanet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> irreterende !!!
>
> Kan nogen give mig en fidus til hvad der er galt ??

Start med at fortælle hvilken router du har og hvad loggen i den evt. siger
når det sker.

--
Bjarke Andersen

Fra : Wayne

Dato : 03-12-03 19:32

Det er en D-Link DI-604

Hvor finder jeg loggen ??

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-12-03 19:43

> Hvor finder jeg loggen ??

I routerens webinterface. Så vil du også kunne finde ud af om det er
routeren som falder af på linjen eller om det er forbindelsen mellem Xbox
og router som hoster.

--
Bjarke Andersen

Fra : Wayne

Dato : 03-12-03 19:52

Så nu fandt jeg loggen... !!

Hvad så ??

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 03-12-03 20:27

For ikke at blive koblet af sætter du flueben i Auto-reconnect under Wan
indstillingerne.

Fra : Wayne

Dato : 03-12-03 23:26

Det er hermed gjort !!

Vi ser hvad der sker ... På forhånd tak.

Fra : Wayne

Dato : 04-12-03 13:15

Når det duer heller not !!!!

Jeg opdagede så at det muligvis kun er mit modem fra Stofa der går koldt !!!
Så nu kontakter jeg dem først !!