Trådløs LAN
Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 02-12-03 10:15

Hejsa Alle

Jeg har lige købt en 3 Com Access point, som skal sættes op.

Hvilken form for encryption skal man køre med ?
WPA eller WEB ?

jeg har hørt at web er nem at bryde....

MVH

Peter

Fra : Jens

Dato : 02-12-03 11:20

"Peter Bo Nielsen" <luc2002dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Jeg har lige købt en 3 Com Access point, som skal sættes op.
>
> Hvilken form for encryption skal man køre med ?
> WPA eller WEB ?

Kør med WPA, det er det mest sikre af de to...

> jeg har hørt at web er nem at bryde....

Ja, hvis du får sniffet nok pakker er der ingen problemer i at bryde
krypteringen.

Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-12-03 00:52

On Tue, 2 Dec 2003 10:14:35 +0100, "Peter Bo Nielsen"
<luc2002dk@yahoo.dk> wrote:

> Hvilken form for encryption skal man køre med ?
> WPA eller WEB ?

WPA.

-A
PS: Det hedder WEP, ikke WEB.