uploade webpage
Fra : leif

Dato : 17-04-01 16:22

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg uploader min hjemmeside i
frontpage. Min udbyder har extention understøttelse men jeg for hele tiden
svar om at min udbyder ikke understøtter frontpage.
Hvad gør jeg forkert

Hilsen Leif

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-04-01 18:11

Det første du gør forkert er ikke at skrive hvad du gør.
Generelt kan jeg sige at du Vælger File | Publish Frontpage Web (Filer
| Udgiv ...). Herefter skriver du URL'en (eller vælger den hvis du
allerede har udgivet til den før).
Hvis du herefter får en fejlmeddelelse om ingen FP Extensions så bed
din udbyder installere dem.