Tiscali: Nye priser eller mist jeres sidst~
Fra : Nic

Dato : 01-12-03 18:41

Det sidste "prisfald" ville koste mig 35,- mere per måned.....

Jeg er tålmodig. Til 1. Januar..........................

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Dennis Enøe

Dato : 01-12-03 21:44

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message
> Det sidste "prisfald" ville koste mig 35,- mere per måned.....
>
> Jeg er tålmodig. Til 1. Januar..........................

Hehe jeg er stukket af

Det sjove ved det er at de ikke sender en retur seddel (RMS) med i
afslutnings
brvet, næ du, den skal man selv ringe og bede om, underligt, måske de satser
på at folk ikke tænker over det?

Dennis

---

Fra : Towli

Dato : 03-12-03 09:55

...."På din side i kampen for billigere bredbånd"...
LOL

/T

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-12-03 12:26

On Mon, 1 Dec 2003 21:43:33 +0100, "Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk>
wrote:

>Det sjove ved det er at de ikke sender en retur seddel (RMS) med i
>afslutnings
>brvet, næ du, den skal man selv ringe og bede om, underligt, måske de satser
>på at folk ikke tænker over det?
Jeg har netop talt med Tiscali pfa. dit indlæg - der var ikke noget at
hente. Jeg kunne komme forbi Peter Bangs Vej og aflevere den eller
sende den for egen regning.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 03-12-03 13:30

Så er min opsigelse afsendt (med kvittering fra posthuset)....nu bliver det
så spændende at se det videre forløb...

Tiscalikunde siden 1999...

/Bent

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-12-03 15:21

On Wed, 3 Dec 2003 13:30:29 +0100, "Bent Sørensen"
<bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote:

>Så er min opsigelse afsendt (med kvittering fra posthuset)....nu bliver det
>så spændende at se det videre forløb...
Gem din kvittering!

Jeg var så dum at faxe til Tiscali og undlade at få en kvitterng fra
faxmaskinen. Tiscali havde "naturligvis" ikke fået opsigelsen så jeg
måtte punge ud med en ekstra måneds leje da jeg ikke kunne bevise at
jeg havde opsagt abonnementet.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-12-03 18:00

Det var smuk og solrig dag da Bent Sørensen skrev
news:GHkzb.51289$jf4.2801927@news000.worldonline.dk i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Så er min opsigelse afsendt (med kvittering fra posthuset)....nu
> bliver det så spændende at se det videre forløb...
>
> Tiscalikunde siden 1999...

Når du har været kunde i så lang tid, kan det jo være at de giver dig et
godt tilbud! Jeg fik ihvertfald et godt tilbud da jeg opsagde linien, her
får en måneds tid siden.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Nic

Dato : 04-12-03 18:56

> Når du har været kunde i så lang tid, kan det jo være at de giver dig et
> godt tilbud! Jeg fik ihvertfald et godt tilbud da jeg opsagde linien, her
> får en måneds tid siden.

Det er så første gang jeg har hørt den - fortæl... min opsigelsen er på vej...

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 07-12-03 16:33

Det var smuk og solrig dag da Nic skrev
news:RyKzb.52369$jf4.2864719@news000.worldonline.dk i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det er så første gang jeg har hørt den - fortæl... min opsigelsen er
> på vej...

Jeg blev ringet op af Tiscali, dagen efter at jeg havde sendt opsigelsen
til dem. Her blev jeg tilbudt min ADSL til tele2-pris, da det var dem jeg
havde tænkt mig at skifte til. Og så sparede jeg jo også alt det bøvl med
nyt hardware og fik hastigheden med det samme!

Tele2 har desværre ikke helt fattet at bestillingen på ADSL er annulleret,
så nu har jeg ikke bare login informationer, men også en speedstream router
til tele2adsl. Emails ignorere de lystigt. Heldigvis ignorerede de ikke den
første mail jeg sendte til dem, nemlig annulleringen, så jeg har en
bekræftelse på papir.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Nic

Dato : 07-12-03 17:32

> [...]
> havde tænkt mig at skifte til. Og så sparede jeg jo også alt det bøvl med
> nyt hardware og fik hastigheden med det samme!
Tak.

> [...]
> til tele2adsl. Emails ignorere de lystigt. Heldigvis ignorerede de ikke den
> første mail jeg sendte til dem, nemlig annulleringen, så jeg har en

Jeg opsiger :)

Fra : Nic

Dato : 03-12-03 18:08

> Jeg har netop talt med Tiscali pfa. dit indlæg - der var ikke noget at
> hente. Jeg kunne komme forbi Peter Bangs Vej og aflevere den eller
> sende den for egen regning.
Det går ned... tro mig.