Min webbrowser understøtter ikke Java???
Fra : KB

Dato : 02-12-03 22:54

Hej

Jeg skulle bestille mig et par billetter til Matrix 3 på biobooking's
hjemmeside, og da jeg skulle til at vælge mine pladser skriver den dette:

Din webbrowser understøtter ikke Java. For at bruge dette website, skal
opgradere til en browser, som understøtter Java.

Fatter jeg ikke en bønne af. Jeg har windows XP pro med Service Pack
installeret. Efter hvad kan se i opsætninger er Java applet enablet. Mine
sikkerhedsinstillinger er medium for sikkerhed og medium høj for privat.

Er der nogen der kan guide mig lidt, det er jo sikkert ikke andet end et
flueben et sted, men jeg kan ikke lige se hvor det skulle være?

Mvh.
Kenneth Boye

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-03 23:06

KB wrote:

> Fatter jeg ikke en bønne af. Jeg har windows XP pro med Service Pack
> installeret. Efter hvad kan se i opsætninger er Java applet enablet. Mine
> sikkerhedsinstillinger er medium for sikkerhed og medium høj for privat.

Du kan teste, om du har Java-understøttelse korrekt installeret på
http://www.java.com/en/download/help/testvm.jsp
Hvis du ikke har Java-understøttelse, kan du installere Java via denne
side:
http://java.com.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : KB

Dato : 03-12-03 13:22

Hej
Så virker det som det skal. Tak for svaret.
Mvh.
Kenneth