Opdatere IE på maskiner der ikke er tilslu~
Fra : Ivar

Dato : 01-12-03 22:36

Jeg ved godt at det lyder skørt, men jeg har brug for at opdatere IE på nogle
PC'er der ikke er tilsluttet internettet.
Tidligere var der hos Microsoft mulighed for at downloade hele IE-pakken,
nu er det kun muligt med den automatiserede funktion - eller kigger
jeg ikke det rigtige sted?

Ivar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-03 22:52

http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
--
Knud

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 01-12-03 23:04

On Mon, 1 Dec 2003 22:35:53 +0100, "Ivar" <did@[nozpam]oncable.dk> wrote
in dk.edb.internet.software.browser
<3fcbb366$0$30066$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> [...]
>Tidligere var der hos Microsoft mulighed for at downloade hele IE-pakken,
>nu er det kun muligt med den automatiserede funktion - eller kigger

Du kan hente det du har brug for på:
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
og brænde det ud på en CD.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Ivar

Dato : 02-12-03 19:28

Svend Erik Jensen skrev: