Skærme
Fijala 3554
Er Dell's skærme noget værd?
Fra : Michael

Dato : 02-12-03 19:36

Hej,

Dell er kendt for at lave fornuftige computere, men hvad med skærme er det
noget de kan finde ud af at lave? Er der nogen af jer der kender til
nedstående skærm og kan I anbefale den?

M992 Dual Tone Grey - 19" DynaFlat Shadow Mask, 18" visible, dot
stripe/pitch 0.243mm, 30 - 96KHz horizontal, 50 - 160Hz vertical, TCO-99,
with 3 year warranty

Ps.
Jeg kan ikke se news indlæg fra 18/9 og frem til 28/11 er der nogen der har
en idé om hvorfor? Jeg har prøvede at resette min konto, men uden held.

/md

Fra : JK

Dato : 03-12-03 09:06

On Tue, 2 Dec 2003 19:36:21 +0100, "Michael" <michael@mhcdan.dk>
wrote:

> [...]
>
>M992 Dual Tone Grey - 19" DynaFlat Shadow Mask, 18" visible, dot
>stripe/pitch 0.243mm, 30 - 96KHz horizontal, 50 - 160Hz vertical, TCO-99,

En almindelig CRT skærm !?
Dell laver dem ikke selv, men måske kabinet. Samsung ?

>Ps.
>Jeg kan ikke se news indlæg fra 18/9 og frem til 28/11 er der nogen der har
>en idé om hvorfor? Jeg har prøvede at resette min konto, men uden held.

www.forteinc.com
en ordentlig nyhedslæser istedetfor outlook almindeligheden.

mvh

John

Fra : Michael

Dato : 03-12-03 10:39

>Dell laver dem ikke selv, men måske kabinet. Samsung ?
Er det et forslag at der er Samsung inden i eller ved du det?

>www.forteinc.com
>en ordentlig nyhedslæser istedetfor outlook almindeligheden.

Og den er jeg så ved at finde du af hvordan virker.

/md