Installeren til PHP4 på Win32 hænger?
Fra : Spike

Dato : 17-04-01 15:55

Ja, når jeg prøver at installere PHP4 på Win32 står installeren bare og
hænger når den når 100%

?

-Spike-

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 17-04-01 21:00

In article <9bhli7$g7j$1@news.cybercity.dk>, Spike wrote:
> Ja, når jeg prøver at installere PHP4 på Win32 står installeren bare og
> hænger når den når 100%

Tja.. har du prøvet et andet operativ-system?

unskyld.

mvh Thomas

Fra : Ghashûl

Dato : 18-04-01 18:53

On Tue, 17 Apr 2001 16:55:21 +0200, "Spike" <spike@cwlive.dk> wrote:

>Ja, når jeg prøver at installere PHP4 på Win32 står installeren bare og
>hænger når den når 100%

Installere PHP4???
Den udgave jeg har, php-4.0.4pl1, er som en zip fil som jeg bare
udpakkede og rettede diverse conf filer til for.

Ingen installation her...

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-04-01 01:51

Du kan hente den "manuelle" version her
http://www.php.net/do_download.php?download_file=php-4.0.4pl1-Win32.zip&sour