Tekst til "O Holy Night"
Fra : Jimmy Klitgaard

Dato : 30-11-03 23:07

Hej Gruppe,

Jeg står og mangler den danske tekst til "O Holy Night" og håber at der er
nogle her der ligger inde med den.
Jeg synes jeg har kigget overalt på nettet, men har ikke kunnet finde en
dansk udgave.

Mvh
Jimmy

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 01-12-03 11:36

Hmm, jeg kan ikke mindes at der eksisterer sådan en.. Kan det være en
eller anden dansktop version, f.eks. Lene Sæl eller lignende? Har du
hørt den på dansk (med hvem, evt.?)?

Åge, hvad siger du?

--Søren

Fra : Jimmy Klitgaard

Dato : 02-12-03 23:44

> Hmm, jeg kan ikke mindes at der eksisterer sådan en.
Stig Rossen synger den på dansk på hans jule-CD, men jeg ligger desværre
ikke inde med en kopi dén! Eller har jeg ikke hørt nogen dansk version af
teksten, og hans tekst er som nævnt ikke til at finde online. Hvis der er
nogen der har cd'en så ville jeg være kanon glad for at få et tryk af
teksten .......

Mvh
Jimmy